”Lääkäri on kehottanut laihduttamaan muun muassa seuraavien sairauksien kanssa: masennus, allergia, astma, välilevyn pullistuma, whiplash, 4 päivää kestänyt kohonnut verenpaine, skolioosi, päänsärky, fibromyalgia ja postherpeettinen neuralgia. En mennyt lääkäriin, kun nyrjäytin nilkkani, en kestä enää kommentteja ylipainostani.”
”Olen usein pohtinut terveydenhuollon alalla toimivien käsitystä siitä, että mitä vaan voi sanoa. Olen itse opettaja ja mitäpä jos me alettaisiin sanoa asiakkaillemme tyhmyydestä, motoriikan puutteesta, laiskuudesta ja syyllistettäisiin erilaisia oppijoita. Tulis aika nopeasti fudut. Lääkäreille huono käytös on ihan ok, ja asiakas maksaa.”
”Viimeksi eilen lääkäri totesi, että kynsisieni johtuu lihavuudesta. Ja kuolen parin vuoden sisällä aivoinfarktiin tai sydänkohtaukseen. Ei paljon innosta muuttaa elämäänsä, mutta yritän kuitenkin elää niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.”
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1467344268120
YLIPAINO, lihavuus
LInkissä_artikkeli
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096