Missä asustaa suomenhevostamma Vilkin Vipinä? Sen tiedot löytyvät sukupostista tuolla nimellä. Vipinä on pieni tummanpunarautias suokki. Sillä on tähtipiirto, eikä se voi saada jälkeläisiä. Myös luonnetta tältä tammalta löytyy paljon. Se tulee toimeen kaikkien hevosten kanssa, koska alistuu helposti. Se myytiin meiltä yhdelle naiselle joka myi sen eteenpäin jollekkin miehelle. Ja kuulemani mukaan mies on ihan aito hevosmies jossain pohjoisissa päin..?? Jos tiedät Vipinästä jotain niin kirjoita mulle tänne.. Sitä hepoo on todella kova ikävä, ja olen kysellyt siitä täällä ennenkin tuloksetta.. Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.. =)
Vilkin-Vipinä
ex-om.
5
302
Vastaukset
- bisbis
pattijoella asustaa, jukka mämmelän omistuksessa.
- ex-om.
et se ois myyty eteenpäin..??
- bisbis
ex-om. kirjoitti:
et se ois myyty eteenpäin..??
saattaa olla vanhentunutta tietoa=/
- ex-om.
bisbis kirjoitti:
saattaa olla vanhentunutta tietoa=/
jos oisin tienny että se ihana jukuripää joutuu kiertoon niin en ikinä olis suostunu myymään sitä kenellekkään.. vaikka mitäpä sanomista mulla siinä ois ollu ku se on mun vanhempien maksama hevonen ja oli niiden nimissä.. =(
- Pitzu
Vipinä on edelleen Mämmelän Jukalla ja voi hyvin. Voit olla ihan huoletta.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096