Eli pari vuotta seurustelun jälkeen lopetin juuri suhteen koska kyseessä oli ainiaan vain raha täältä päästä. Rakkautta toki vannoi yhdessä siellä asuimme mutta hän oli kymmenen vuoden aika a tottunut naisen maksaako ja itse elämään herroiksi. Taitava patologinen valehtelija näyttelijä sekä halukas naimisiin että Suomeen. Sitä ei saanut ainakaan minulta kun lopetin paskan . Itku viestiä pukkaa yhä kuinka rakastaa vaikka seuraava hoito jo aluillaan. Tyhmänä ne pitää meitä ulkomaalaisia naisia . Ollaan pankki maksaja sänkykaveri ja portti pois turkista. Olen nyt oppinut läksyt heistä ja voin oikein paljon paremmin m varokaa naiset mitä komeampi ja puheliaampi sen enemmän osaa alansa.
Oma kokemus turkki miehestä
Nainenjaonneton00
3
397
Vastaukset
- eipettää
niin on, huomasin tavallinen suomiukko on ok
- Muslimijämä
Ei varmaan kiinnosta sinua, mutta minulle olisi kyllä valtava kynnys ryhtyä suhteeseen arabimuslimin jämän kanssa. Se olisi jotenkin noloa.
- katjaana2
Peppuseksiä ovat aina vaatimassa minutkin pakoitettiin peppuseksiin ja naista alistetaan siinä kulttuurissa, myöskin somalien taholta olen kokenut sukupuolista häirintää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327