Hei onko täällä paljon hortailusta kiinnostuneita? Täällä olisi lääniä mistä kerätä tavaraa.Itse kerään aika paljon.Luulisin että kaupallinenkin hyödyntäminen kannattaisi.Ostaako niitä valmiita tai kerättyä tavaraa kukaan.Pyhällä? Muutahan täällä ei ole oikein missä myydä.Se olisi päivän trendi ja mukava olisi saada hieman lisätuloakin.Ja eikö se ole verotonta.Puhdasta tuloa siis .Helppoa hommaa.
hortailijat
9
355
Vastaukset
- kukkakimuli
En ole paikkakunnalla mutta seuraan kanavaa.Kerään itselle talven tarpeet.Kaupalliseen toimintaan en lähde, koska se vaatii asianmukaiset käsittelytilat ja yksin ei kerkeä keräämään sitä määrää mitä alihankinta vaatii.Viljellyt erikokasvit olisi eri asia, mutta sekään ei kohdallani tule kysymykseen.Joten en oikein näe tässä tulevaisuutta näillä mahdollisuuksilla joita minulla nyt on.
- heinäseiväsr
Mie olen nähäny monta hortoilijaa.Syöneet liikaa heiniä.
- zzzvvv
Mikä se semmonen hortailija on ?
- hohohoho
ekkö tiijä muka hortoilijaa ??
- viherpiip
Paaljon kerään, yleensä iltayöstä kun se sopii mulle.Se on nii hauskaa ku siit saa toosi maukkaita ruokii maustettuu.Eikä väsytä yhtään ku lapin kesä on valoisa. Ja muutenki siit saa voimaa.Perheen kanssa sit nautitaan näit talvisin.Takkatulen lämmössä teetä naukkailaan.
- hilaa
Kerätty on, Tälläkertaa hillaa.Nyt sitä saa kun menee jängälle.Ja verotonta tuloa !!
- kerät
Alakaa mustikatki olla kypsiä
- hiillaa
Mahtavat tienat hillalla saatu!
- hort
Vielä kerkee kerätä ennenku lakastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220