Tarttisin vähän apuu.
Nimittäin tietääkö joku jotain lävistysliikettä turussa josta sais industrial- lävistyksen. Ja kuinka paljon se maksais? :D
industrial-lävistys turusta?
tälläneyks
6
211
Vastaukset
- Nillerhangar
Mee ehottomasti Lary piercingiin! Lari on niiin asiantuntija! Terkuin oon ottanu Larilla jo 12 korvalävistystä ja kielikorun ja kaikki menny hyvin!:)
- Nillerhangari
Ja maksaa 60€ industrial:)
- KVG_
Kyllä nyt melkeen mikä tahansa lävistysliike niitä tekee. Googlaa ja katso nettisivuilta. Sieltä näkee hinnastotkin.
- KVG__
Ainakin ite oon tykänny Individual Ink liikkeen tiloissa työskentelevästä Larista, kävin aikoinaan ottamassa venomit siellä. Samoin Skin Craft oli mielestäni kiva paikka, tosin ei taida sama lävistäjä enää siellä olla töissä. Siellä oon käyny ottamassa pari lävistystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032