Onko teillä kokemusta? Olen sairastanut jo yli puoli vuotta, Särkylääke ei auta.
Sain neurologilta Kloptriptyl miteä. Olen nyt syönyt 4 kuukautta. Ei pahemminen auttanut. Akupunktio ei auttanut. Käyn myös fysioterapiassa.
Kertokaa kokemuksia.
jännityspäänsärky
3
444
Vastaukset
- jännityslihaksitapois
Jännityspäänsäryn syy tavallisimmin on jännittyneet eli kiristyneet pään alueen lihakset. Myöskin jännityspäänsärystä tai siis kipeytyneistä pään lihaksien kivusta kärsivä useimmiten myös narskuttelee hampaitaan yöllä nukkuessaan tai jännittää myöskin leukojaan.
Jokin lihaksia rentouttava lääke on paras, jos kipu ja haitta on päivittäistä. Epilepsialääkkeet auttavat nimenomaan lihaksia relaksoivasti eli rentouttavat, poistavat lihasjännityksen. Kannattaisi kokeilla jotain epilepsialääkettä aloittaen hyvin pienellä annoksella. Jos sinulla ei ole epilepsiaa, joka aiheuttaisi nuo lihaskivut pään alueella, niin pieni annos epilepsialääkettä auttaa.
Jutteleppa hoitavan lääkärisi kanssa.
Tosin sitten tulee huomioida lääkkeen haittavaikutukset, valita siis sellainen epilääke, jolla ei ole päänsärkyä haittana, sillä toisissa niissä valitettavasti on haittana päänsärkyä. - Apuva48
Kiitos vastauksesta. Nyt kävin hammaslääkärissä. Mulle tehdään purentarkisko. Saapa nähdä auttaako.
- Niskajännittäjä
Säännöllinen käynti fysios/ hieronnas ja omat jumppailut..... ei tarvitse lääkkeitä pitkään syödä. Olen kärsinyt samasta vaivasta koko elämäni huimauksineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229