Onko teillä kokemusta? Olen sairastanut jo yli puoli vuotta, Särkylääke ei auta.
Sain neurologilta Kloptriptyl miteä. Olen nyt syönyt 4 kuukautta. Ei pahemminen auttanut. Akupunktio ei auttanut. Käyn myös fysioterapiassa.
Kertokaa kokemuksia.
jännityspäänsärky
3
414
Vastaukset
- jännityslihaksitapois
Jännityspäänsäryn syy tavallisimmin on jännittyneet eli kiristyneet pään alueen lihakset. Myöskin jännityspäänsärystä tai siis kipeytyneistä pään lihaksien kivusta kärsivä useimmiten myös narskuttelee hampaitaan yöllä nukkuessaan tai jännittää myöskin leukojaan.
Jokin lihaksia rentouttava lääke on paras, jos kipu ja haitta on päivittäistä. Epilepsialääkkeet auttavat nimenomaan lihaksia relaksoivasti eli rentouttavat, poistavat lihasjännityksen. Kannattaisi kokeilla jotain epilepsialääkettä aloittaen hyvin pienellä annoksella. Jos sinulla ei ole epilepsiaa, joka aiheuttaisi nuo lihaskivut pään alueella, niin pieni annos epilepsialääkettä auttaa.
Jutteleppa hoitavan lääkärisi kanssa.
Tosin sitten tulee huomioida lääkkeen haittavaikutukset, valita siis sellainen epilääke, jolla ei ole päänsärkyä haittana, sillä toisissa niissä valitettavasti on haittana päänsärkyä. - Apuva48
Kiitos vastauksesta. Nyt kävin hammaslääkärissä. Mulle tehdään purentarkisko. Saapa nähdä auttaako.
- Niskajännittäjä
Säännöllinen käynti fysios/ hieronnas ja omat jumppailut..... ei tarvitse lääkkeitä pitkään syödä. Olen kärsinyt samasta vaivasta koko elämäni huimauksineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717