Mistä laatat Tampereen alueella?

Koko taloon..

Markettilaatat (k-raudat, rautiat, starkit ) ei kiinnosta, mutta ei silti mitään kallista ole tarkoitus laittaa, vaan että valikoimaa riittäisi eikä ihan jokaisella olis samaa..
Kannattaako yleensä ottaa kaikki samasta paikasta, saako alennusta? Entä suunnittelu/apu laattojen valinnassa, mistä saa palvelua?

4

2380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plague

paras mallisto ja palvelu Tampereella ole Laattapiste Collectionilla Lielahdessa, toinen hyvä on Vehoniemen Sora Kangasalalla joka nimestä huolimatta on suht iso laattamaahantuoja ja Laattapistettä edullisempi.

• kokenut

Laattapisteestä saa myös kunnolliset laastit, massat ja silikoonit. Mapein vesieristystuotteetkin ovat aivan jotain muuta kuin nimeltä mainitsemattomat kotimaiset.

• mikke

Vehoniemen sora kangasalla on kyllä meikäläisenkin suosikki.. ei ole tuputettu kertaakaan mitään vaan rauhassa saa katsella ja hinta on monissa laatoissa huomattavasti edullisempi kuin muissa.. varastosta löytyy vaikka mitä ja jos sattuu olemaan ei varastotuote niin toimitusájat ot kyllä minun kohdalla olleet lyhyet..
      suosittelen lämpimästi..

• ExAsiakas

Vehoniemen Sora tai Vehoniemen Laatta Kangasalla mikä nimi nyt onkaan voi ehkä olla halvempi, mutta ainakin peruslaattojen laatu huonoa. Ostavat varmaan mistä halvimmalla saa ja se taas ei yleensä tiedä hyvää. Paketeissa haljenneita laattoja, verkotetut 10x10 laatat niin huonoja että ammattilaiset ei suostu asentamaan, primereissa parasta ennen päivämäärät tulee vastaan, vesieristemateriaaleissa ilmeisesti varastointivirheen takia paakkuisuutta jne. jne. ja siihen vielä päälle täysin välinpitämätön asenne asiakkaiden asiallisiin reklamaatioihin. Asiakasta ei arvosteta tippaakaan, ainostaan asiakkaan rahat kelpaa. Olen kuullut ettei ammattirakentajat enää juuri kyseistä Vehoniemen Sora tai Vehoniemen laatta yritystä käyttäisi juuri em. ongelmien takia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe