Oliko kts Itiksessä????

Tänään näytettiin uutisissa, kun muslimit juhli ramadan päättymistä. Oli melko sairasta touhua. Oli varmasti myös muslimi kts mukana. Siellä oli myös iranilaisiakin. Kai kts silloin oli mukana?

13

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valheenvalloille

KTS ei ole muslimi.

• Kyllä on. On sen itse lähes suoraan sanonut, kun jumala on suojellut irania Kristittyjä vastaan jotka oli lähetystössä panttivankeina pitkään. Kristittyjen Jumala ei auta arabeja.

• Kootee.on.krisu
        totuusonvoittaja kirjoitti:

Kyllä on. On sen itse lähes suoraan sanonut, kun jumala on suojellut irania Kristittyjä vastaan jotka oli lähetystössä panttivankeina pitkään. Kristittyjen Jumala ei auta arabeja.

KTS on kristitty.

• Se.sana.seisoo.vahvana

Te lahkolaiset nauratte, häpäisette ja valehtelette kristillisten kirkkojen jäsenistä. Ei ole sinun lahkohörhön ratkaistavissa, kuka on tosikristitty. Syyllistyt kadotustuomion julistamiseen kristitylle, jonka puolesta Kristus on kuollut.

Sinä pelle itse, olet Saatanan lapsi, tuominnut itse itsesi. Perkeleellisen käytöksesi johdosta sinut on kai heitetty ulos useammistakin kristillisistä yhteisöistä, mukaanlukien Lähetyshiippakunta?

Tällä foorumilla sitten yrität nauttia auktoriteettia, mitä et missään todellisissa Kristuksen seurakunnissa saa.

KTS on tunnustava kristitty. Hän ei ole juutalaisten manipuloitavissa, niin, että Kristuksen sijasta siirtäisi sielunpelastuksensa perustuksen "hyvään juutalaisuuteen", jota te Perkeleen lapset, juutalaisten äänitorvina täällä tarjoatte.

Juutalaiset itse, tapojensa mukaan seisovat taustalla ja sanovat: "Paska kristitty, syytät meitä! Emme me ole mitään tehneet, nuo toiset tekevät!" Tuolle virrelle en enää kallista korvaanikaan.

• Se.sana.seisoo.vahvana kirjoitti:

Te lahkolaiset nauratte, häpäisette ja valehtelette kristillisten kirkkojen jäsenistä. Ei ole sinun lahkohörhön ratkaistavissa, kuka on tosikristitty. Syyllistyt kadotustuomion julistamiseen kristitylle, jonka puolesta Kristus on kuollut.

Sinä pelle itse, olet Saatanan lapsi, tuominnut itse itsesi. Perkeleellisen käytöksesi johdosta sinut on kai heitetty ulos useammistakin kristillisistä yhteisöistä, mukaanlukien Lähetyshiippakunta?

Tällä foorumilla sitten yrität nauttia auktoriteettia, mitä et missään todellisissa Kristuksen seurakunnissa saa.

KTS on tunnustava kristitty. Hän ei ole juutalaisten manipuloitavissa, niin, että Kristuksen sijasta siirtäisi sielunpelastuksensa perustuksen "hyvään juutalaisuuteen", jota te Perkeleen lapset, juutalaisten äänitorvina täällä tarjoatte.

Juutalaiset itse, tapojensa mukaan seisovat taustalla ja sanovat: "Paska kristitty, syytät meitä! Emme me ole mitään tehneet, nuo toiset tekevät!" Tuolle virrelle en enää kallista korvaanikaan.

Erotan kyllä Pyhässä Hengessä kuka on Kristitty tai muslimi ja kts on muslimi kokoajan arabien puolella ja tukee irania.

• VenäjäkinSaanutTarpeeks

Venäjän presidentti Putin on tänään allekirjoittanut tiukentavia lakeja, koskien terrorismia, sekä mm. julkihomostelua.

Terrorismilait koskettavat nyt myöskin teitä "tosikristityiksi" itseänne tituleeraavia lahkomellastajia.

Olette aina ja kaikkialla toimineet kristillisiä kirkkoja vastaan ylentäen itsenne, halveksien juuri luterilaisia, myös ortodokseja, levittäen omaa "oikeaa evankeliumianne", nauraen (HAH-HAH-HAH) vastoin naamaa klassisille kristityille, nimitellen meitä valheenisän lapsiksi.

Nyt Putin teki Venäjällä lopun riekkumisestanne: jokainen ulkomaalainen toisuskoinen joka avaa siellä lärvinsä, hyökäten Ortodoksista uskoa ja venäläisyyttä vastaan, luokitellaan venäläisyyden vastaiseksi, terroristiin verrattavaksi viholliseksi ja karkoitetaan maasta 800 € sakkolappu kädessään.

"Kiitos" teille vapaidensuuntien köklöille. Tämä oli suoraa seurausta ylimielisestä toiminnastanne. Venäjä ei kaipaa teitä.

Älkää kuvitelko itseänne marttyyreiksi. Mutta rikollisen toimintanne vuoksi nyt syntyy myös monia aitoja marttyyreita. Jokainen kristitty saa alkaa varoa sanojaan.

• Onko sinulla linkkiä aiheeseen liittyen?

• Saivat.mitä.tilasivat

Tässä linkkejä. Tuo IRR-TV on yksi näiden helluntaihurmahenkien "evankelioimistyön" väline Venäjällä, taatusti yksi pahimpia. Sen uutisten totuusarvoon ei voi luottaa, kuten ei mm. Ristin Voitto-lehtenkään. Hannu Haukka on Kanadan suomalainen ja sama anti-Venäjä agenda kuin muillakin näillä höyrypäillä.

Huomatkaa: tuossa IRR-TV:n uutisessa ei suoraan lainata näitä Putinin allekirjoittamia lakeja, vaan spekuloidaan "mitä ne tarkoittavat". Hellarit ovat spekuloinnin mestareita, koko heidän uskontonsakin perustuu juuri Raamatun spekuloinneille. "Jeesus on tullut ensi yönä" jo yli 100 vuotta Suomessakin.

Laitan linkin, mutta en kanna vastuuta esim. IRR-TV:n USA-propagandauutisten totuusarvosta.

Ilta Sanomat: Putin allekirjoitti kiistellyt "terrorisminvastaiset" lait
        http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001215352.html

IRR-TV:
        http://www.irr-tv.fi/viimeisimmatuutiset/9-missio/554-venajan-lahetystyo-on-vaarassa

Sputniknews:
        http://sputniknews.com/russia/20160707/1042572839/laws-putin-terrorism.html

• Josefus Flaviuksen kirjasta selviää, että Juudean maalla tunnettiin jo sairaudet kuten esim. kuume, tulehdukset, kouristukset ja jopa mielenmasennus. Nämä tulevat ilmi Herodeksen sairauksista kerrottaessa.

Ei siellä oikeasti ollut mitään manauksia ja riivaajahenki uskomuksia, joita täällä pimeyden laaksossa harjoitettiiin vielä keskiajalla kirkon toimesta.

• Ajatella... jos juutaianen tietämys olisi otettu täällä taikauskon henkimaailmassa vastaan, niin moni olisi säästynyt kärsimyksiltä, eikä vähiten juutalaiset itse.

• "VenäjäkinSaanutTarpeeks...." sinulle...

Sari Essayah kertoo siitä näin :

"Sen sijaan ilman kohua, joka olisi todellakin syytä nostaa, on jäänyt Venäjän uskonnonvapaus tilanteen radikaali muuttuminen.

”Terrorisminvastaisten” lakien varjolla naapurimaassa ollaan heikentämässä yksityisyydensuojan ja kansalaisjärjestöjen toiminnan lisäksi uskonnollisten yhteisöjen elintila.

Vastaisuudessa mm. yksityiskodeissa ei voi kokoontua uskonnolliseen toimintaan (iso osa noin 7 000 protestanttisesta seurakunnasta kokoontuu kodeissa), jokaisella kansalaisella on velvollisuus ilmiantaa tällainen uskonnollinen toiminta,

lähetystyö on sallittua enää hallituksen erillisellä luvalla ja esim. ilman lupaa tapahtuva evankelioiva keskustelu vierustoverin kanssa voidaan tulkita rangaistavaksi lähetystyöksi."

Ei mennyt ihan sinun tajunnan mukaan, eli valehtelit.

• JälleenKrisunSolvausta

Minun tajunnan mukaan, jos lukee koko uutisen, - linkin takaa, eikä valikoi niistä vain osan, - ilmenee, että koko tuo kirjoitus on joidenkin pappien spekulointeja, ei itse lait, joita sattuneista syistä ei lanattu IRR-TV:n uutiseen.

Nimittelet valehtelijaksi minua, jota ei sumuteta helluntaiuskonnon poliittisvaikutteisilla spekuloinnella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2268
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1923
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1475
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1354
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      113
      1314
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1045
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      884
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe