Tässä tutkin lainan hintaa ja ihmettelen että voiko noi olla oikeesti noin halpoja?
https://www.credigo.fi/hinnoista/vertailu/
Laskeskelin että jos lainaan esim. satasen kuukaudeks niin korkoja kertyy vähän päältä 3 euroa. xDD
Onks muilla kokemuksia Credigosta?
9
382
Vastaukset
- Ande69
Tässä tutkin lisää lainan hintaa ja ihmettelen että voiko simplia.fi oikeesti olla vielä halvempi.
Lauleskelin että jos lainaan esim. satasen kuukaudeks niin korkoja kertyy vähän alle 3 euroa. xDDDD- lainanvälittäjäeilainaa
Simplia.fi on lainanvälitysfirma josta todennäköisesti saa vain superkalliita lainatarjouksia jos yhtään. Credigo on lainafirma, josta oikeesti saa lainaa siihen hintaan mitä lainatarjouksessa sanotaan. Mulla on 500 e aina sieltäkohta maksettu, hyvin on toiminut
- Heppatyttö1
Minullakin on ollut laina credigolta, ja on oikeasti näin halpa! Heidän vuosikorko on alle 50%, muilla vuosikorko voi olla monta sataa prosenttia...
- Kesäinen_1
Mulla on laina Credigolta, ja ainakin näin pitkälti kaikki on toiminut todella hyvin!
- edullistalainaasaa
On ihan edullinen laina, ainakin sivun http://www.uudetpikavipit.net/credigo/ vertailujen mukaan.
- luottamuksellisesti
Varo edellistä sivustoa, kuulostsaa epäillyttävältä. Klikkaa suoraan simplia.fi, niin ei tule viruksia.
- spämmäänminäkin
Välittääkö simplia myös credigon lainoja?
- höhhhöööööööö
Mikä on gredico, jokin kahvipaahtimo ? Simplia välittää vain vakavaraisia lainanantajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833