Vain Finnairilla tämäkin on mahdollista...

onsas

7

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luitkoedesjuttua

Miten niin vai Finnairilla? Luitko edes juttua?

"Kauppa vahvistuu siinä vaiheessa, kun lippu kirjoitetaan. Mikäli myyntitilanteessa sattunut virhe huomataan kohtuullisessa ajassa, Finnair ottaa asiakkaaseen yhteyttä ja tarvittaessa myy uuden lipun, yhtiön viestinnästä vastataan.

Puhelinpalvelussa kauppa ei siis synny vielä luottokorttitiedot annettaessa, kuten yleisesti katsotaan tapahtuvan verkkokaupoissa.

Finnair pahoittelee tapausta, mutta muistuttaa, että tilanteessa molemmilla osapuolilla oli vielä mahdollisuus perua kauppa."

• Haloohaloo

Mistä tiedät, että tämä ei olisi mahdollista muilla yhtiöillä?

• onsas

Tiedän koska olen lentänyt kaikilla maailman lentoyhtiöillä.

• Haloohaloo

Ookoo, olet sitten matkustellut paljon. Olen kateellinen.

• surkeudenhuippuko

kannattaa matkustaa pelkästään Norskilla.......

• Nekäytöstavat

Haloohaloolle klo 18:40: Moukkamaista käyttää samaa nimimerkkiä, jota ketjussa on jo käytetty.

• Näinhän-se-on

Niin, koska millään muulla lentoyhtiöllä ei yksikään asiakapalvelija koskaan lähde lomalle niin että pitäisi ottaa kesäsijaisia. Kukaan ei myöskään koskaan lähde eiäkkeelle niin että pitäisi palkata uutta henkilökuntaa joka ei tiedä aivan kaikkea mahdollista heti ensimmäisestä päivästä alkaen.

itse asiassa millään muulla lentoyhtiöllä ei edes ole ihmisiä töissä, vaan pelkkiä robotteja jotka eivät koskaan tee minkäänlaisia virheitä.

Surkea Finnair joka vielä luottaa ihmistyövoimaan ja silloin voi käydä niin että noin yhdessä palvelutapahtumassa tuhannesta virkailija tekee virheen koska ei tiedä tai muista jotain asiaa.

Silloin pientä elämää elävät pienet nillittäjät vasta riemastuvat ja ottavat yhteyttä sanomalehteen valittaakseen kovaan kohtaloaan. Muut, vielä pienemmät ja surkeammat nillittäjät sitten lukevat näitä juttuja ja postaavat heti keskustelupalstalle kaiken mahdollisen löytämänsä vähänkin negatiivisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1518
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe