Moro onko täällä muita ei ADHD diagnoosia saaneita ihmisiä joilla on ollut selviä oireita lapsena ja vähän kasvettuaan ruennut muuttamaan persoonaa rauhallisempaan suuntaan ja tähdännyt siihen lähes aina. Tästä seurannut masennusta, ahdistusta... ja tottakai hämminkiä välillä tuttujen keskuudessa kun se minä välillä pilkiistääkin sieltä hiljaisen ja epävarman takaa..;) Muttakun tuntuu että on jo niin syvällä siellä jossakin, eikä välillä tiedä enää millanen mä oikeesti oon..
(Huom! lisäsys. olin se toinen persoona aina kotonaki " jostakin" asti ja vielä tähänki asti... liekkö tuon jälkinmmäisen ihmetyksen takia johon liitty kyllä muutakin.. on suurin paino siihen miksi oon syvällä jossakin..
Tämäkin teksti on jollain tapaa minun persoonien sekoitus ja todella tympii se kun ei suju kun pitäisi! xD lisäksi kärsin todella huonosta itsetunnosta. Paljon aukkoja jäi tähänki lyhkäseen avautumiseen mut sentään parempi ku ei mitiä :D
ADHD toinen persoona
outotyyppi
0
126
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309