Jos saa rahat revittyä tuollaiseen monitoiminäyttöön plotterina, mikä olisi siihen edullinen, toimiva ja sellainen näyttö, vaikkapa 8-10", siinähän oikeastaan vain "pixelit" ovat kai niitä oleellisia, kun kaikki laitteet ovat siinä TZTL;ssä, eli olisi kai toinen näyttö lähinnä vain monitori.
Furuno TZTL12F laitteelle toiseksi näytöksi ?
11
168
Vastaukset
Miksiköhän kaupataan eri valmistajien merkeillä olevia NMEA 2000 palikoita, kuin ne olisivat jotenkin toisistaan poikkeavia - siis verkkokaapelit ja liittimet.
Liitä Wi-fi;llä tablettiin. Miten, ei aavistustakaan mutta sellainen vaihtoehto ymmärtääkseni ainakin mainoksessa tarjottiin.
Tuota koetin, ei ainakaan toistaiseksi ole onnistunut. Ohjeet hiukan "puutteelliset" siltä osin, ja osaaminen vielä enemmän.
Renai_Rider kirjoitti:
Tuota koetin, ei ainakaan toistaiseksi ole onnistunut. Ohjeet hiukan "puutteelliset" siltä osin, ja osaaminen vielä enemmän.
Jos lohduttaa, en ole minäkään vielä onnistunut - yritystä on ollut, mutta ..malauta kun ei järkeen istu ne ohjeet, ihan oikeasti. Olen siksi lakannut jo asiasta kyselemästäkään, ja taidan tuollaisella piuhalla viritellä toista näyttöä alas :D
- EiMikäänBusteri
Minulla on molemmissa Princess 30m veneissäni koko silta tehty samankokoisilla 12" näytöillä. Se olisi hölmön näköistä jos olisi iso ja pieni näyttö vierekäin. Eiköhän meillä, joiden veneisiin sopii 12" näytöt, ole varaa ostaa niitä parikin kappaletta kerrallaan.
Nimimerkkisi on hiukan outo, mikä vene sinulla on?
Luulin tuntevani kaikki, joilla on sellainen vene, joihin sopii useampi 12" näyttö eikä kenelläkään ole pikkurahasta pulaa.Jäi tekstistä pois, mutta flaikkarilla monitoiminäyttö, ja ala-ohjaamoon sitä toista. Miksikäs ei ylöskin, toista näyttöä, vaikkapa kaiulle yms.
Useampi 12 " näyttö ? Lukihäiriö ?
Mikä tahansa monitori käy. Siinä on HDMI liitin, johon voidaan liittää tavallisia näyttöjä. Ylös plotteri ja alas monitori irto lisäkäyttöpisteellä. Toimii ja on myös toteutettu.
- Autoilemmako
Tuttavalla Lowrangen hds gen3 12, ja ainakaan siitä ei olla vielä saatu esim tabletin näytölle erikseen plotterinäkymää ja itse laitteelle kaikunäkymää. Ainoastaan ns mirror kuvan saanut wifin kautta, eli näkyy sama näyttö kuin Lowrangessa. Hänellä on myös 17 tuuman hd kattonäyttö (alunperin autoihin tarkoitettu) jossa hdmi,av,wifi yms ja ideana oli että jos siihenkin saisi näkymään erikseen vaikkapa plotterinäkymän.
Olen erittäin iloinen, jos saisin edes sellaisen Mirror-näytön tablettiin Furunosta, taistelu jatkuu . . .
Normaalin tavan mukaan, kuten minulla yleensä näiden "tietoteknistenlaitteiden" kanssa käy, se on loppujen lopuksi helpompaa kuin uskoisikaan, ja kun sen tekee joku muu - tällä päällä ei taida onnistua.- Googletinpa
SR305SB kirjoitti:
Olen erittäin iloinen, jos saisin edes sellaisen Mirror-näytön tablettiin Furunosta, taistelu jatkuu . . .
Normaalin tavan mukaan, kuten minulla yleensä näiden "tietoteknistenlaitteiden" kanssa käy, se on loppujen lopuksi helpompaa kuin uskoisikaan, ja kun sen tekee joku muu - tällä päällä ei taida onnistua.Onnistuu tuo näytön peilaus tablettiin tai kännykkään myös tuossa Furunossa, kuten lähes kaikissa nykyaikaisissa, eli tarvii vain sen äppsin iphoneen/androidiin "NavNet Remote ja NavNet Controller* sovellukset iOS ja Android -laitteille". Eli määrittelee sieltä wifi asetuksisata Furunon hotspotiksi.
Googletinpa kirjoitti:
Onnistuu tuo näytön peilaus tablettiin tai kännykkään myös tuossa Furunossa, kuten lähes kaikissa nykyaikaisissa, eli tarvii vain sen äppsin iphoneen/androidiin "NavNet Remote ja NavNet Controller* sovellukset iOS ja Android -laitteille". Eli määrittelee sieltä wifi asetuksisata Furunon hotspotiksi.
Nuo on nyt ladattu . . . . ja kansanomaisesti mikä ...tu on hotspot ja miten se mahdetaan määritellä. Olen siis aivan avuton näiden elektronisten laitteiden kanssa !! Olen myös taistellut, saadakseni plotterin kartan osoittamaan ruudulla kulkusuunnan ylös !! ei muuten ole sekään onnistunut ! Messuilla ainakin kerrottiin sen onnistuvan, toivottavasti, sillä se oli yksi edellytys tämän hankinnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42516719Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402660- 941986
- 861859
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491447- 1021310
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi391266Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921240Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831199Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211173