Lauantaina olen suunnitellut ryhmäseksiä. Se on suuri fantasiani saada montaa miestä. Paikkana Järvenpää. Kaksi olisi jo kasassa.
Kimppaan miehiä naiselle
18
792
Vastaukset
- Poika18888
Tässä olis 1 18v poika
- mukaan
Kerro vaan missä? niin tulen paikalle, olen asiallinen 45v.
- krisniina
Järvenpäässä.laitatko email osottees. Mä en viitti kun siinä mun koko nimi.
- krisniina
Lauantaina.
- krisniina
Lauantaina
- Pano18
Minkä ikäsiä miehiä mukana?
- krisniina
Noin 45 v ja ehkä yks 18v. Kiinnostaako? Huomenna .saa ottaa alkoa jos haluu ja jäädä yöksi. Nukkuma paikkoja tosin on about viidelle . Tosin en tiedä käälö kuin 2 yöksi.
- luomu47
Vieläkö haku päällä?
Innokas siisti 47v olisi valmis :) - krisniina
Haku päällä juu.laita sähköpostiosoitteesi niin sovitaan lisää.
- Kutsuni---
Hyvä että sentään tarttui koukkuun ja muisti meiliosoitteella.
- Harald65
Hei Kristiina
Mites suhun saa yhteyden...kyllä kiinnostaa=)- krisniina
Laita emailisi.
harald65@suomi24.fi
- jhuhhihiipoilj
krisniina. Oletko kyltymätön? Oletko varma, jaksatko naida jokaisen kaa?
- krisniina
Kiitos vaan kaikille luusereille jotka olitte tosi kiinnostuneita. Eipä kuulunut mitään kun emsilid laitoin. Tumputitte varmaan kotona käteen.
- emsilid
emsilid?
Mikä tai kuka?- Kristniina
Sorry en tarkoittanut sua. Tää puhelin vääntelee sanoja. Pitilukea emailin laitoin 😂
- Loplap
Moi!
Olen 30v ulkomaalaistaustainen mies Helsingistä . Olisi mahdollista?
Mun sähköposti on helsinginaurinko@gmail.com
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932