Taitaa olla kylä narkkareiden ja diilereitten tyyssija. Ennen oli vaan juoppoja.
Leivonmäen huumekauppa
8
368
Vastaukset
- Mätiäkotia
Eämäntavat etenevät tääl ajanmukaan . Ponut & kossut ovat vanhanaikaista ajanvietettä , uudet ja paremmat mömmöt tuottavat aivan uudenlaiset "matkat" . Tokihan niiden markkinointi on tuottoisaa , mut eihä myö tiijetä niist mitiä .
- rohkeus
Mitä te sekakäyttäjät pakenette?pelkureita kaikki tyynni!vaikea menneisyys,traumoja? Pelkureita käyttäjät ovat,pelkäätte elää normaalitilassa koska mielessänne pyörii niin paljon paskoja asioista joita ette uskalla kohdata,ja sumutatte mielenne paskoilla!
- Tosikulppa
Nythän sieltä asttuu esille tietäjä taitaja , nyt kun olet vauhdissa nii kehittele ikiliikkuja . Rohkeasti vaan
- nuunni
Ei tarvitse,se on jo kehitetty aikaa sitten,pysykää kartoilla.
- t77vlubhkl
Joko pussihousu on päässyt kiven sisästä?
- nytstoppi
Matut ovat levittäytyneet jo Leivonmäellekkin. Huumeet ovat tulleet irakkipaskojen myötä joka kylään. Nyt pitäisi löytyä miehiä, jotka ajavat paskasakin levittämästä paskaansa.
- jijo
Kyllä siellä on ihan ehta suomipoika diilannut lauleskellen jo monta vuotta
- Epätoivoinenn
Mistä saa ja mitä? oon koittanut löytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707