Ongelma ei niinkään ole tuo otsikko, sillä tiedän muutamia paikkoja johon tarjota mutta ongelma on se, että olen 14 vuotias. Eli olenko liian nuori, että tuotantoyhtiö ottaisi minut edes vakavissaan. En itse ainakaan ole kuullut, että vielä näin nuoren kässäristä elokuvaa olisi alettu tekemään, joten voiko joku auttaa? Mielestäni käsikirjoitukseni/ideani on hyvä, mutte suostuuko tuotantoyhtiö edes kuuntelemaan sitä ikäni vuoksi. Voiko 14 vuotias olla edes hyvä kirjoittaja? Auttakaa!!
Mihin tarkota käsikirjoitusta?
2
109
Vastaukset
- Liian_nuoriko
Ja siis äidinkieli on ehdottomasti mun parasta osaamisaluetta koulussa. Kirjoitustehtävistä saan paljon kehuja ja joskus olen kirjoituskilpailunkin voittanutkin.
- 5te45567
Tässä kohtaa iällä ei ole merkitystä, vaan teoksesi sisällöstä ja siitä onko teksti tarpeeksi "kypsää" käsikirjoitukseksi. Tuolla kypsällä en tarkoita nyt ikää tai sitä että olisi liian nuori kirjoittamaan. Luetuta tekstiäsi mahdollisimman monella muulla ensin ja mahdollisimman puolueettomalla ja hieman tuntemattomammalla. Palaute on tärkeä.
Lähetä rohkeasti käsikirjoitusta eteenpäin ja mahdollisimman monelle eri taholle.
Onnea projektiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220