Teen uuden aloituksen, koska edellinen ketju jo niin pitkä, ettei jaksa lukea läpi...
Kiinnostaisi, millaisia lapsiperheitä kohteeseen on muuttamassa? =)
Vienanpuisto
3
228
Vastaukset
Veikkaisin että monilapsisiakin perheitä sinne on ihan kivasti tulossa - eikä vain rivariasuntoihin. Kerrostalon puolella vapaana roikkuneista lukuisista isoimmista kämpikästikin nimittäin näkyy nyt useimmat merkityn varatuiksi, niin että vapaina on niitäkään enää neljä kappaletta - ja viimeiset kolme vapaana vielä roikkunutta rivari-asuntoakin on nyt sitten myös nekin merkitty varatuiksi.
Ja ATT:lläkin voivat nyt tämän HASO Vienanpuiston osalta huokaista helpotuksesta - tällä sijainnilla kun varsinkin noiden kerrostalon yli 100 neliön kämppien menekkiä ovat siellä varmasti jännittäneet. Mutta Helsingin aivan karmea asuntotilanne teki ATT:n kannalta tehtävänsä - HASO:n kohteissa myös kaikkein suurimmatkin kämpät käyvät nyt nekin hyvin kaupaksi - olipa sijainti ilmeisesti melkeinpä mikä hyvänsä.- Tottako.niin
Pakolaisia kuulemma sijoitetaan ihan omilla ehdoillaan myös moniin kaupungin varaamiin asuntoihin!?
- nykänensaihassista
"Pakolaisia kuulemma sijoitetaan ihan omilla ehdoillaan myös moniin kaupungin varaamiin asuntoihin!? "
Varmaan sijoitetaankin, muttei asumisoikeusasuntoihin, koska niitä sääntelee laki, et kaupungin päätökset. Sorry Simo, ei trolli onnannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471