Suomalaisten tiedotusvälineiden mukaan Marmariksella on ollut ilmapommitus.
Mikä siellä on oikein tilanne nyt, kun ilta on pimentynyt ?
MARMARISTA POMMITETTU
9
722
Vastaukset
- faktaapeliin
Mistä helvetistä olet tietosi saanut?? Laitappas tietolähde!
- Marmariseilen
Lähellä Cada de Maris hotellia joka on Aurinkomatkojen hotelli. Ammuttu vaan ei ilmapommitusta.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001221650.html- Xcvvbnklögg
Ihanko siis "ammuttu vaan".
Onko Eurooppa mennyt jo niin hulluksi, että pikku ammuskelulla ei ole niin väliä, kunhan ei just satu osumaan itseen. Että jos viereinen tyyppi vaikka ammutaan tai naapuritalossa, niin ihan rauhallista on. - kaksikymmentäkuusi
tarviiko kaikki lukea ihan kirjaimellisesti? tunnistin myös alueen kun olin keväällä örsmaris hotellissa. casa de maris heti vieressä joka 5 tähden hotelli. vieressä ei taida olla muita vähääkään tasokkaampia hotelleja eli olisiko ollut juuri maris hotellissa? kumma ettei marmariksesta ole kukaan mitään infonut vaikka 2 aurinkomatkojen hotellia ihan vierekkäin.
- kukakaikentaustalla
Erdogan yritettiin murhata Marmariksessa räjäyttämällä, mutta hanke meni pieleen, vielä.
Ainakin näin hän itse kertoo. - Turbanissa
Presidentti oli Turban hotellissa.
- huonosuunta
Islamistit on päästetty riehumaan Turkin kaduille. Eipä kannata valkonaaman enää tuonne lähteä.
- OnNytVaroitettu
Seuraava askel on, että islamistit alkavat purkaa vihaansa ulkomaalaisiin.
Paras poistua sitä ennen.- MKHM
Olet aivan oikeassa. Turkissa ei todellakaan välitetä kohta länsimaisista turisteista. On parempi lähteä maasta. Turkin matkailuhan on laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249