Mistäköhän saisi tilattua tai ostettua edullisesti pähkinöitä, onko kokemuksia? Itse olen edullisimmat löytänyt Lidlistä. Paljon näihin kuitenkin menee rahaa, joten olisi hienoa löytää vielä edullisempi paikka. Erityisesti menee cashew-pähkinöitä ja saksanpähkinöitä.
Pähkinöitä edullisesti?
4
1734
Vastaukset
- expencer
Ootko katellu etnisistä ruokakaupoista ja vertaillu hintoja? Pähkinät on kyllä kalliita joka paikassa, mutta noista saattaa saada isoissa pakkauksissa vähän edullisemmin.
Karkkikaupoissa ainakin Turussa on 12,90e/kg kaikki irtokarkit ja irtopähkinät. Erikoiset ja kalliit pähkinät kuten saksanpähkinät, pekaanipähkinät ja parapähkinät varsinkin kannattaa ostaa karkkikaupoista, koska Lidlissä esimerkiksi saksanpähkinät muistaakseni maksoi yli 20e/kg. Prismassa ja K marketeissa on on myös irto pähkinä/makeis paikka, mutta siellä on 14,90e/kg.
Pistaasisydämet varsinkin on paljon edullisempia ostaa Prismasta, koska vaikka pistaasit joissa on kuori voi kuulostaa halvemmalta jos ne on vaikka 12e/kg, kuori painaa noin puolet siitä, niin hinta on oikeasti 22e/kg.
Kaikista edullisemmat pähkinät on tietysti maapähkinät, joita saa 3-4e/kg.- kassupina
neljä sanaa: LIDL
- Anonyymi
Lidlin pähkinät vedettiin pois....aih.syöpäää..!?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249