Poliittinen järjestö köyhien asialla menettää täysin uskottavuutensa
Jos ja kun tänne eksyy ihmisiä lukemaan ketjuja.
Ei näe mitään poliittista keskustelua vaan häiriintyneiden ihmisten toisiaan kohtaan masinoimaa mustamaalaus ja kiusaamiskampanjaa.
Ylläpitoa tässä eniten ihmettelen, antaa nimellä huudella täysin asioihin kuulumattomien ihmisten nimillä milloin mitäkin mielikuvituksellista soopaa.
Ketjut ovat ala-arvoista roskaa ja vievät puolueelta uskottavuuden.
Sekopäiden temmellyskenttä
9
177
Vastaukset
- Ehdokasensivaalit
Ilmaista viihdettä avohoidokeilta.
- Olenkyllästynyt
Täältä ylläpito siivoaa tiettyjen ihmisten jatkuvasti tänne tunkemia juttuja ja heti taas ne alkaa niitä tunkea takasin niitä.
- KöyhyyttäErilaista
Täälä mellastavat ihmiset ovat monilla tavoin köyhiä. Rahallisesti, henkisesti. Heiltä puuttuvat aidot ihmissuhteet, työpaikat, harrastukset. Heidän elämäsäainoa sisältö on netti.
- puolueenehdokas
Ymmärrän asian oikein hyvin, kuitenkin tulisi muistaa, että tämä on puolueen sivu, ei kakkafoorumi.
- KannattaaAinaMuistaa
KUKA on kaikki loukkaavat ja sairaalloiset kirjoitukset tänne tuonut:
Ari Olavi Savolainen Espoosta, vuonna 2008
Savolaisen kirjoitukset tänne tutkittiin Espoon poliisin toimesta jo vuosina 2008-2011 ja esitutkinnassa todettiin riidattomasti, että kirjoittaja oli ollut Savolainen, joka sittemmin tuomittiin Espoon käräjäoikeudessa 2010 ja 2013, mm. juuri TÄHÄN OSIOON kirjoittamistaan loukkauksista.
Jos haluaa syyttää jotain jostain - kannattaa syyttävä sormi osoittaa sinne missä se oikea syyllinen on :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264