sinulle ihana mies ,olet ajatuksissani,joka päivä..toivon sinulle kaikkea hyvää..toivottavasti näemme vielä ,mulla on sua oikeesti ikävä.ajattelen vain sinua ..:)olet ikusesti sydämessäni,EI sinua voi unohtaa,,
hyvää alkavaa viikkoa
24
998
Vastaukset
- pyllyynkin
Samoin suukkojen kera
- miesetsiinaista1
Missä päin kaipailet.
- mieskaipaaa
Huomenta kaipailen erästä vaaleaa naista jota näin aina joskus suurella kylä kaupalla.Ikävä kova en unohda sua koskaa nähtisiimpä pian.
- Parempaapäivänjatkoa
mieskaipaaa kirjoitti:
Huomenta kaipailen erästä vaaleaa naista jota näin aina joskus suurella kylä kaupalla.Ikävä kova en unohda sua koskaa nähtisiimpä pian.
Jospa seuraavan kerran jo jututtaisit, etkä vastailisi täällä näköjään jonkun surkean trolli aloituksiin.
- mieskaipaaa
Parempaapäivänjatkoa kirjoitti:
Jospa seuraavan kerran jo jututtaisit, etkä vastailisi täällä näköjään jonkun surkean trolli aloituksiin.
Heti jututan kun tiedän missä näe hänet
- perintömökki
Ap olet ajatuksissani joka hetki..nytkin ajattelen sinua .voimia töihin. .mä lomalla..viel 3vk toivottavasti voit sinäkin pitää lomaa..ikävä..
- Sullemyös
Kaikkee hyvää lomalle ja sitten sen jälkeenkin.
Eipä paljon muuta sanottavaa - eiap. - Ihmeellinenonelämä
Ja vielä ihmeellisempää on miesten tarve jauhaa palturia nettisivuilla.
Aloituksessa ei pienintäkään tunnistetta . - Innokkaillemiehille
Sanoisin vinkiksi että hellätkää hetkeksi ja miettikää rehellisesti onko mahdollista juuri teitä tarkoitettavan, oletteko oikeasti niin ihana kuin joku jostakin kirjoittaa.
Ajatusta sähellyksen sijaan. - tämäheille
Innokkaillemiehille kirjoitti:
Sanoisin vinkiksi että hellätkää hetkeksi ja miettikää rehellisesti onko mahdollista juuri teitä tarkoitettavan, oletteko oikeasti niin ihana kuin joku jostakin kirjoittaa.
Ajatusta sähellyksen sijaan.vain halpaa huvia ja ajankulua.
- Hanging_Narsissos
Toisissa riippuminen ja toisten syyllistäminen ei ole reilua.
Etä-rakastuminen on mielisairasta.- enkaipaaketään
Täysin samaa mieltä.
- perintömökki
Ei tää ole ETÄ RAKKAUTTA..IHAN silmästä silmään ..olen tavannut hänet miehen melkein joka päivä 9v.enkä saa häntä mielestäni.
- perintömökki
ApTässä sitä nyt jälleen kotona pyykkiä pestessä.lattioita imuroitessa.tiskejä tiskatessa.Ja tottakai sinua ajatellessa joka päivä..
- perintömökki
AP edelleen toivotan hyvää ja aurinkoista alkavaa työviikkoa sinulle mies..olet ajatuksissani ..mä paiskin kotona vielä pariviikkoa..:)omia töitäni
- ihanastaentiiä
mut samoin ilman hymiöitä öitä
- perintömökki
kyllä oot ihana,,ainakin minun mielestä. jos oot juuri hän:)
- kiinnostunut_mies
Samat tunteet kuin aloittajalla. Onko elämä rangaistanut minut virheen takia julmasti. Kaipaan naista todella paljon jo toukokuusta lähtien. Ajattelen häntä joka päivä ja sellainen sydänsuru on, että joku läheinen olisi kuollut. Jos olisi edes joku keino kertoa se hänelle.
Tapaukseni:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14315731/blondi-nainen-malmilla-ystavansa-ja-koiran-kanssa- näinaluksi
Miksi et kerro hänelle?ota huomenna puhelin käteesi ja soita hänelle, hän voi jopa yllättyä..kun otat yhteyttä. .kysy vaikka kuulumisia..
- perintömökki
ap hyvää yötä mies..ja hyvää työpäivää huomiselle..luvannut 30 astetta lämmintä ..ajattelen sinua. mäkin lähden tästä nukkumaan,ja näkemään sinusta unta ..kun en muuten näe..:(mulla on ikävä sinua
Mukavaa alkanutta viikkoa ja kauniita unia. Nyt nukkumaan kun huomenna on edessä työpäivä.
- ertger
HAISTA VITTU.
- perintömökki
Olen tänäänkin ajatellut sinua ..näitä kotihommia tehdessä..ei sinua saa mielestäni. .
- perintömökki
toivonkin sinulle ihana mies hyvää yötä ja kauniita unia..:)mul on ikävä sua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363837- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 831287
- 141266