Sushitalo.fi KERAVA kokemuksia?

RedLive

Kyseinen sivusto ilmeisesti toimittaa sushi annokset suoraan kotiin.
Pitkään olen jo toivonut tällaista palvelua myös Keravalle.

Onko kukaan tätä päässyt testaamaan? Onko tilaus prosessi toiminut moitteettomasti?
Ilmeisesti uusi palvelu, ja olisi mukava kuulla kokemuksia jos joku on jo ehtinyt kokeilla.

5

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keravankulinaari

Olen testaamassa piakoin. Paikasta ei löydy yhtäkään autenttista arvostelua (aina arvostelija 5 tähteä "Nikolai", facebookissa ei ole oikein toimintaa heidän sivuillaan ja nettisivujen kuvat ovat kuvapalveluista tjms.. Eli hieman hämärältä vaikuttava paikka, mutta jos maku on kohdillaan niin pitääpä jättää heille ensimmäinen oikea arvostelu tripadvisoriin tai faceen. Venäläisiä taitavat olla omistajat.

• Kalamiäsonerimies

Mesta oli positiivinen kokemus. Tilasin hieman pidemmälle kuin heidän sivuillaan oleva 5km toimitusmatka, mutta tilauksenikin oli hieman isompi. Sushit ovat selvästi itsetehtyjä, tuoreita ja maukkaita. Mukana tuli soijaa, wasabikukkanen ja inkivääriä ja annokset oli siististi laitettu kannellisiin astioihin. Kokeilin uusia makuja, mitä en ennen ollut testannut, kuten ankeriasta tai sushia jossa oli tuorejuustoa. Suosittelen ainakin kokeilemaan - varmaan kannattaa käydä paikan päällä myös.

• Mahtavaa kiitos vastauksestasi, taidan itsekin kokeilla :)

• Valitsenimimerkki123

Itse testasin tänään, ja erittäinen positiivinen kokemus. Kyllä tuolta uskaltaa jatkossakin tilata.

• pur69

Mekin kokeiltiin tänään ja oli hyvää ja tuoreista aineksista tehtyjä. Kotiin toimitus tuusulaan kesti aika tasan tunnin, tuntui pitkältä ajalta kauheassa nälässä, mutta kannatti odottaa ^^, suosittelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe