Onko teille pojat ja tytöt koskaan naurettu kun olette ostaneet kondomeja? Miltä se tuntuu kun teitä tuijotetaan kaupassa ja ehkä jotkut pissistytöt hihittää meikkihyllyllä.
Kondomiostokset
5
187
Vastaukset
- Miroboy16
No se on naurajien oma häpeä jos siinä on jotai hauskaa että toiset huolehtii ehkäsystä :D en mä ainakaa kehtais pahemmi toisten ostoksia yleensäkkää kyyläillä, varsinkaa jos ostoskorista löytyy kondomeja. Ei sillä että siinä jotai hävettävää olis, ennemmi vaa hävettäs itteä ku noinki normaalista asiasta rupeis tuijottelemaa :d itel eioo ikin kuka katellu tai nauranu, ainakaa tietääkseni
- Ostanedelleen
Ei oo naurettu mut joskus 12v käytiin siwas illal hakee kortonkeja nii se myyjä (nuori nainen) katto mua sillee häiriintyneesti
- OstinKondomeita
Kerran kun olin ostamassa kondemeja niin kuulin että tytöt meinasi kuolla nauruun ku näki mun ostokset :D
- Ostanedelleen
Minkä takia ne kaikki kortongit on niin isoja? Mulla taitaa varmaan olla liian pieni pili.
- lapsetonn
älä välitä, jos niin käy. ole iloinen ja ylpee, että sulla on käyttöä niille. ja ettei ole tulossa jälkikasvua;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337