M-miehelle kauas. Mitä kuuluu?
heikun keikun
8
282
Vastaukset
Kiitos ihan hyvää kuuluu. :) Saunamökki on maalattu Vinhalla. Seuraavana pitäisi päämökin perustukset kaivaa näkyviin kun ajattelin laittaa Yki värilaastia sokkelin pintaan. Vierasmajan pilarit tuli laitettua kuntoon aikaisemmin.
Semmoista tämä lomailu kesämökillä Savossa. :)- Onpas_sinulla
sitten tekemistä riittänyt :)
Onpas_sinulla kirjoitti:
sitten tekemistä riittänyt :)
Mökillä riittää aina paljon tekemistä. Tuntuu että aina olisi jotain mitä pitäisi tehdä. Onneksi sitä asuu rivitalossa niin kotona on vähemmän puuhattavaa. :) Lauantaina mökiltä pois ja maanantaina töihin lepäilemään. ;)
Mukavaa keskiviikkoa sinulle :)- kiitos_samoin
sinulle. :)
- KiitostaHyvää
Ulkona tullut oltua paljon. Mitäs sinulle?
- M_Miehelle
Suosittelisin Loylykauhaa p***eeseen
;)- aloittaja_ei
sellaista suosittele..Hyvää huomenta m-miehelle.
- Mattimiess
Lemmen haluni on suuret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266