200 e viikoksi
400 e kaksi viikkoa
250 e / kuussa pidemmäksi aikaa ( vuodeksi tai enemmän )
vartioidulla alueella
kalustettu, nykyaikainen, 2 km hienosta rannasta
eastbohemia@wippies.com
kaksio Agadirissa suomalaiselta luotettavasti
5
923
Vastaukset
- Castagna1973
Hei!
Saisinko kuvia ja muuta lisätietoa, esim. kaksion tarkka sijainti? Olen 77 vuotias suomalais-ranskalainen eläkkeeellä oleva nainen ja vietän vuoden mittaan useita kuukausia Agadir'issa. Pitempiaikainen (vuoden tai ) vuokraaminen kiinnostaisi minua. - Castagna1973
Hei!
Saisinko kuvia ja muuta lisätietoa, esim. kaksion tarkka sijainti? Olen 77 vuotias suomalais-ranskalainen eläkkeeellä oleva nainen ja vietän vuoden mittaan useita kuukausia Agadir'issa. Pitempiaikainen (vuoden tai ) vuokraaminen kiinnostaisi minua. ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MENKÖ VUOKRAAMAAN TÄTÄ KAKSIOTA JOTA SE ILMOITTELEE. OLETTE IKUISESTI KUSESSA.
- justusi123333
Suomalaisten kannattaa vuokrata Sarandasta ...tai Durresista..siellä yhä enemmän suomalaisia..siis Albaniasta..hyvä Eurooppalainen maa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907