kuuluuko vetoakselin ja etupyörälaakerin väliin joku tiiviste tai jokun osa,,on väljyyttä kun vetelee päin laakeria vetoakselia ja kolisee,,auto v 70 d 5 vm :2003
vetoakselinväljyys
13
3603
Vastaukset
- akselipultti
Se vetoakselin päässä oleva pultti kiristää akselin laakeriin. Eli niissä ei ole keskenään yhtään välystä. Vai missävälissä sinulla se välys on?
- akselipultti
Jos tarkoitat että itse akselista edestakaisin liikuttamalla heiluu, mutta nivel on laakerissa tiiviisti:
On välys silloin ulommassa vetonivelessä (sisemmän kuuluukin liikkua), ihan pieni välys tällävälillä on ok, mutta jos on liikaa tarvitset uuden ulomman vetonivelen, tai koko vetoakselin. - kolinaaavaa
juuri tuossavälissä mielestäni se väljyys on,laakerin ja akselin välissä,,siksi epäilinkin että kuuluuko siihen jku tiiviste välii tai vastaava joka on kulunut pois
- Välys_poistuu
Kiristä renkaan mutterit.
- Kuuluuasiaan
Volvo tarkoittaa väljää. Niissä on aina väljää.
- VOLVOsana
Kuuluuasiaan kirjoitti:
Volvo tarkoittaa väljää. Niissä on aina väljää.
on suomeksi;pyörii.
- kolinaaavaa
taas joku viisas amispoika asialla heh
- Anonyymi
Volvo latinaa. Tarkoittaa Jag rullar
- kolinaaavaa
ei ollutkaan väljyttää akselin ja laakerin välissä.. alatukivarren helat etupäästä ihan sököt,mutta korjaamo epäili että ei siitä kyllä pitäisi kolina kuulua,epäili alapalloviveltä
- noei
ole paha rasti,alapallonivelet,tukivarsien helat.
Vie johonkin joka ei epäile?
- kolinaaavaa
kannattako vaihtaa koko tukivarsi vai vanhaan uudet puslat vaan
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa volvo kokonaan, paitsi jos on sitä vuosimallia jolloin Volvo oli vielä eurooppalaisten ja amerikkalaisten omistuksessa.
- TUBO4X
VAS ETU KARDAANI RIKKI XV 60 2014 KM 42000 MYYDÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738