kumpi chihuahua vai kissanpentu

mpi

Olen miettinyt hankkisinko kissanpennun vai chihuahuan kumpi olisi parempi kerrostaloon?

5

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiramainenkissa

Ehdottomasti kissa. Mutta muistathan, ettei ikkunoita pidetä auki ilman suojaverkkoa.
      Chihu voi olla sellainen räksyttäjä. Kissalle kun hankkii virikkeitä, kunnon kiipeilypuun ja opettaa valjaissa ulkoilemaan, niin hyvin menee.

• käytännön.näkökulma

Valinnassa panisin hyvin paljon painoa sille, oletko halukas ulkoiluttamaan koiraa joka säässä 2-3 kertaa joka ikinen päivä vuosien ajan. Kuka hoitaa koiran, kun olet sairas, matkoilla jne.?

Kissan kanssa on vähän helpompaa. Sitä ei tarvitse ulkoiluttaa. Se voi olla yksin jopa vuorokauden. Se ei hauku. Se pitää itsensä siistinä.

Chihuahuan hyvä puoli on, että se mahtuu melkein taskuun. Kissaa voi kuljettaa vain matkaboxissa. Tosin olen kerran nähnyt kissan, joka istui omia aikojaan tyytyväisenä isäntänsä sylissä junassa Tampereelta Ouluun. Mutta tottakai kissa pantiin matkaboxiin junasta poistuttaessa.

• CatsnDogsnButterflies

Kissan pissa ja kakka kyllä haisee välillä ( vaikka ne hiekat imevätkin ). Saattaa olla että kissa vois tykätä myös lajitoverista ja joutuu pitkiä aikoja olemaan kerrostaloasunnossa.
      Opetathan välillä käymään valjaissa ulkona.

• luomuhurtta

Miksi kysyt KISSANPENTU. Ei se pentuna pysy kuin kolmisen kuukautta, joku sanoo puoli vuottta, mutta sitten alkaa olla jo aikuisen elkeet ja seuraavat 15 vuotta se on talon valtias, olipa uros tai narttu. Koira vaatii enemmän seuraa, eli jos joutuu olemaan yksin niin parempi ottaa myös kaksi chihua kuten kaksi kissaakin. Kannattaa sitten miettiä, onko kyläpaikkoja tarjolla kahdella koiralle/ kissalle vai onko luotettavaa hoitoapua saatavilla. vai raskitko viedä lemmikit hoitolaan kun matkustelet itse lomalle. Kissa pärjää vuorokauden ja oikein pahassa tapauksessa kaksikin omissa oloissaan mutta koira tarvitsee hoitajaa jo muutaman tunnin välein.

• OTAKISSA

mieti nyt vähän chichuu makssaa ehk halvimmillaan 1000e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe