Jos olet varaamassa Valmennuskeskuksen valmennuskurssin nyt heinäkuussa (lähipäivinä) niin laita sähköpostiosoitteesi tähän! Kurssilla ei ole siis väliä. Tarkoituksena saada mahdollisimman suuri frendiale. Laita siis sähköpostiosoitteesi niin laitan sinulle viestiä ja voidaan sopia kurssien varaamispäivä. Alennukseen tarvii vain frendin nimen :) meitä on nyt 2 henkilöä!
Frendiale valmennuskeskus
8
201
Vastaukset
- vitunpettynyt
voisiko tämä valmennuskeskuksen markkinointi nyt lopettaa???? Edellinen frendialeilmoituksenne sai pelkkää huonoa kommenttia pilalle menneistä kursseistanne ja nyt taas yritystä jotta kukaan ei lukisi noita kommentteja. Minä ja muut pettyneet jaamme sen uudelleen http://keskustelu.suomi24.fi/t/14349516/valmennuskeskus-frendiale
- emevau
Moikka, tulisin mukaan! Mailia osotteeseen emmi.auvinen@gmail.com niin pistetään homma kasaan :)
- Frendiale
Hienoa! Laitoin sulle sähköpostia :)
- vitunpettynyt2
*huutonaurua!* Tuo sähköpostikin on teidän markkinoinnin tekemä eikä edes toiminnassa. Miten noloa!!!
- Frendiale
Oon kyllä ihan oikea ihminen, joka haluaa valmennuskurssille ja päästä yliopistoon. Jos on mahdollisuus saada alennus kalliista kurssista niin mä ainaki käytän sen :) kaikki ei oo markkinointia, osa varmaanki on mutta ei tarvi olla niin kyyninen jokaisen ilmoituksen suhteen.
- iituliiina
Haluun kanssa mukaan! iida.koivula@hotmail.com
Oliko siinä max määrä. Voisin liittyä berryh9494@gmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106