Iltaa kaikille. Katselin justiinsa AVA:lta ohjelman Meidän häät jossa Anna-Mari ja Tomi vihittiin. Mahtaakos kukaan tietää vieläkö ovat naimisissa?
Anna-Marian ja Tomin häät
6
141
Vastaukset
- Hggkkl
Tämä pari on hävinnyt kuin pieru saharaan, kun missään ei kukaan tunnu tietävän heistä :o
- Tuttu8888
Ei ole naimissa. Tekivät kaksi lasta, oli upeat talot yms. Mutta anna petti jätti ja kähti toisen miehen matkaan, eikä anna tomin nähdä lapsia.
- aloittaja-tässä
No sitähän minä vähän epäilinkin. Hääohjelman kun katsoin ajattelin, että voi miesparka. Ikävää jos käyttää lapsia avioeron välikappaleena, mutta en ihmettele sitäkään -oli kyllä niin "kauhia morsian". Tomi löytää vielä arvoisensa naisen:)
- terkkujaTomille
Mitäpä mahtaa kuulua Tomille, toivottavasti hyvää!? Ohjelmasta sai niin miellyttävän ja kiltin miehen kuvan:)
- Kjoö
Heillä kylläkin 4 lasta.
- us-ko-ma-ton-ta
Ei oo totta, katseleeko muka joku AVA-kanavaa, uskomatonta, eihän siellä ole kuin pelkkää roskaa. Pois lukien Kevinin Grad Desingns talonrakennussarja jota voi jopa joskus katsellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707