On tullut tuossa ajan saatossa imettyä useita pimppejä. Aina ei ole kumppani ollut ennestään tuttu, joskus maksupimppikin. Mitähän terveysriskejä tuossa voi olla? En kyllä ole havainnut mitään. Voiko aids tarttua suuseksistä?
pimpin nuoleminen
3
374
Vastaukset
- gklkgd
AIDSin saaminen nyt on yleensäkin vaan tosi huonoa tsägää. Sen sijaan herpes ym. on paljon todennäköisempiä.
Google on kaveri http://www.hammaslaakariliitto.fi/fi/suunterveys/suun-sairaudet-ja-tapaturmat/hampaiden-ja-suun-sairaudet/sukupuolitaudit-suussa#.V5OsAcnjHqA- ggggggggg
Kyllä sen hivinkin voi saada, ei tartte kuin se yksi "tsägä" kohdalle. Ihan turhaa sanoa, että täällä Suomessa on epätodennäköistä tarttua hiv. On myös paljon hiv-positiivisia, joiden tartunta on diagnosoimatta.
- teyrdtufgh
Sukupuolitaudit voi tarttua yhtälailla suuhun ja nieluun, kuin sinne alapäähänkin. Lisäksi ne tarttuu suusta/nielusta myös sinne alapäähän seuraavan suuhoidon kohdalla... Mikähän siinä on, että aikuiset ihmiset osaa olla niin typeriä ja tietämättömiä, ettei tuon vertaa ajattele....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184