moikka, olen jo kauan aikaa lukenut ja ottanut selvää sakemanneista. Olen todella kiinostunut rodusta ja olisin valmis antamaan koiralle joka päivä noin 2h lenkkeilyä ja päälle uimista ja ulkona isolla takapihalla olemista. Meillä on 2 pienempääkin koiraa (tiibetinspenieli ja cockerspanieli) jotka tykkäävät molemmat muista koirista. Meillä ei ole ennestään ollut cockeria isompaa rotua mutta olen hoitanut monesti tuttujemme belgianpaimenkoiria jotka ovat tosi leikkisiä mutta myös arkoja mutta olen saanut niitten luottamuksen. Olen myös todella rakastunut saksanpaimenkoirien ulkonäköön, mutta vielä enemmän luonteeseen. Se tuntuu täydelliseltä rodulta juuri minulle. Olen siis valmis antamaan paljon huomiota ja liikuntaa. Haluaisin myös kokeilla aika paljon erinlaisia harrastuksia, tällä hetkellä eniten kiinostaisi toko.
Mutta olisi vielä pari kysymystä rodusta kokeneille:
Minkälaisia ne on pentuina?
Miten teidän sakemannit on tullut toisten koirien kanssa toimeen?
kiitos vastauksista
Hankkisin saksanpaimenkoiraa?
sakemanniko
1
116
Vastaukset
- Finjlg
Mäyrä koirat ovat pikku pirulaisia jotka syövät kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249