Apua mikä on paras tuote finneille ja epäpuhtauksille. Oon kokeillut vaikka mitä mutta itella on tosi finninen naama etenkin leuan ja otsan alueella. Ei nyt silti mitään aknea oo. Suotelkaa siis jtn hinnalla ei niinkään suurta merkitystä kuhan ei maksa yli 50€ :D kyseessa seka iho
Paras voide finneille ja epäpuhtauksille?
3
161
Vastaukset
- Juuhjaahjuupelisjoo
Eri ihmisille sopii eri tuotteet mut ite ainakii käytän garnierin pure active 3 in 1, maksaa alle 10€ ja perus nivean kosteusvoidetta. Mutta suurimman eron oon saanu juomalla paljo vettä. Varmast kans auttaa suht terveellinen ruokavalio, et vähentää sokerilitkujen juomist ja karkkie syömist ja ettei koskettele kasvoja koko aja.
- Aloetyttö
Osta luontaistuotekaupasta Aloe Vera -voidetta. Life-sarjan geeli maksaa alla 10 euroa. Kosteuttaa ja hoitaa ihoa
- MunMielipide
Saattaa tulla vähän myöhässä. Mutta mä itse käytän Clearasil tuotteita :) eniten niitä puhdistus lappuja joita on purkissa sellaisessa ns. Liemessä, ne kyllä ovat aika vahvoja ja sen huomaa jos sitä vähän haistaa tai alkaa putsaamaan naamaa niin silmissä ensikerralla vähän tuntuu, vaikka ei siis silmänympärys iholle en laita eikä saisikaan. Käytän myös Clearasilin semmoista peitepuikkoa joka samalla hoitaa näppyjä joihin sitä laittaa:) mutta itselläni on akne joten minulle nuo sopivat. Joistakin kaupoista lappuja saa ja maksaa jotain 8-9€ yks purkki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056