No, Ongelmia olen kerännyt 1 vuoden aikana vaikka kuinka, mutta suurin tuli viime keväänä kun tajusin että Iraki poika tykkää minusta, Ihmettelin aluki että miksi minä, mutta blondina voin arvata, Ihmettelin myös että miksi ikäni ei ole ongelma koska olen rutkasti alaikäinen , mies oli jo pitkälle täysi ikäinen, No tavattiin me pari kertaa, menin uteliaisuuttani, se oli virhe. Sitten muutin, Välimme katkes, jätin hänet. Mutta kuukauden jälkeen se virkos, Mutta mies on silti vihainen ja surullinen koska minä, Ja välimme on jäässä, Jättäisinkö hänet? Mitä tekisit minun tilanteessani?
Irakilainen "poikaystävä"
mitätehä
4
357
Vastaukset
- tarvit_apua
hei alaikäinen, tilaa aika koulun tai mielenterveystoimiston psykologille.
- äläpelleillllle
Iraakilaiset tykkä lapsista, etkö tietänyt?
- Voivoiovoi
Kuulostaa hyväksikäyttötapaukselta jos olet rutkasti alaikäinen. Äitisi olisi varmasti surullinen jos kuulisi. Varo ettet tule raskaaksi tai saa sukupuolitautia. Onhan ehkäisy kunnossa tai toivottavasti ette harrasta seksiä?
- kauheakohtalo
ootko täysissä järissäs.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309