Onko täällä keskustelupalstalla n.69-70 luvulla Bårosissa asuneita suomalaisia jotka on muuttanut Pohjois-Pohjanmaan eli entisen Oulunläänin alueelta siinne. Etsin muutamia sen ajan ihmisiä. Tai jotka ovat tunteneet sieltä muuttaneita ihmisiä jotka ovat olleet töissä mm. kangastehtaassa
Bårosiin suomesta muuttaneita 69-70
6
183
Vastaukset
- hmm2468
Taisitkohan tarkoittaa Boråsia?
- oulunläänistä
Tarkoitan. Katsoin vain osoitteen vanhasta postikortista ja se oli kirjoitettu siihen nuin. En tarkastanut kartasta.
- vihjetässä
Boråsissa on suomalainen yhdistys, voisit kysellä sieltä.
- Volvoni
OLEN ASUNUT SKÖVESSÄ 69-71JA72-76 OLIN VOLVON MOOTTORITEHTAALLA HOMMISSA ASUIN MONESSA ERI OSOITTEESSA KÄVIMME BÅROSISSA TANSSEISSA PALJON TUNSIN SIELTÄ MELKEIN KAIKKI SUOMALAISET,EN VOI NIMETÄ KETÄÄN TÄSSÄ.OLISHAN SE IHANAA KESKUSTELLA VAIKKA KÄNNYKÄN VÄLITYKSELLÄ MUISTELLA NUORUUSAIKOJA,IHANIA JOTKA EI KOSKAAN TULE TAKAISIN KUIN MUISTOISSA VAAN.OLEN MIESHENKILÖ♡♡♡☆☆☆
- Muita
Itse muutin Linköpinkiin -69 ja olin jonkin aikaa Naf-Nordarmaturilla töissä
- Backavägen.et.Bergsjön
En ole asunut Boråsissa. Asuin kysymänäsi aikana Göteborgissa ja ostin kerran viikossa Helsingin Sanomat työpaikkailmoitusten takia. Kerran lehdessä oli parin sivun juttu Boråsin tekstiilitehtaitten tytöistä. Asuntoloita oli kolme, tunnettiin nimillä Rinki, Impilinna ja Pillupankki. Minulla on vielä ne sivut tallessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319