koska olen kipeä, en jaksanut aamulla etsiä puhtaita sukkia jalkaani, joten laitoin vanhat sukat jalkaan, joista toinen hieman rikki niin että näkyy pottuvarvas. Sitten kun otin kengät pois tämä lääkäri kysyi huonolla suomella "eikö sinulla ole varaa ostaa sukkia?".
Ihmettelin kyllä vähän, mutten kehdannut sanoa mitään.
Olipas ylimielinen venäläinen lääkäri tänään!
9
191
Vastaukset
- viurunaamalle
Älä puhu pötyä. Vaikka sulla ei olis mitään sanottavaa, niin sen turpavärkin voi siltikin pitää ummessa myös täällä!!
- Hkgykfubbk
Entisten kommunistimaiden asukkaille rikkauden näyttäminen on tärkeää.
- Oletteoikeassa
kieltämättä vähän samanlaisen kuvan olen itse saanut. Kävi mielessä, että olisin voinut vastata hänen kysymykseensä näin: olisiko sinulla itselläsi ollenkaan sukkia jalassa, jos et olisi päässyt töihin minun kotimaahani, jonka puolesta ainakin tusina sukulaisistani antoi henkensä sodassa.
- seolisiolluthirveää
Eihän ollut kukkasukkia tai raitasukkia?
- Sukkamonsteri
varmaan olisi pitäny olla CCCP sukat.
- Sukkiaikävä
Tosi ikävä juttu. Oikea palsta.
- Imesukkaa
senkin desantti! :D
Menitkö näyttämä kipeää jalkaa rikkinäisissä ja likasissa sukissa vai mitenkä sukat liittyy tähän?
- pyöriikuryssäanttilas
semmosii ne on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266