Piettääkö nuoret enään bileitä? Kokemuksia?
Pitääkö teinit (13-19w) enään bileitä ?
9
513
Vastaukset
Enää, ei enään
- Alallallalal
Ajanhukkaa
- esjonnemasa
Pitää ne :)
- fghkjhgfghjkjhg
Kyllä täys-ikäset vielä bailaa ja aika rajusti. Alkoholi on ratkaisu kaikkeen nimittäin.
- Turhaa_paskaa
Suomessa ei onneks. Ei kukaan ny oikeesti lähe sellaseen ajanhukkaan mukaan. Niistä jää vaa paska olo
- joomoi214
Kyllähän lukioikäiset bailaa melkeenpä joka viikonloppu espoossa ainakin :)
- wweu
Miksi laitoit :) merkin, onko mielestäsi hyvä että nuoret juovat alkoholia ja pilaavat elämänsä? Mielestäni jokaisen pitäisi keskittyä vain tulevaan Euroopan laajuiseen sisällissotaan.
Baareissa, kyllä
Kotibileitä, ei :(Mun kaveriporukassa on pari innokasta bileiden järjestäjää. Seuraavat bileet on varmaan vappuna, jos vaan jommalla kummalla on talo tyhjänä. Mä en saa pitää bileitä, kun mun äiti nipottaa. Isän luona oon pari kertaa pitänyt sellaset pienet bileet salaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823