jos joudun näkemään sinut... :(((
Mä saan oikeesti varmaan paniikkikohtauksen
25
659
Vastaukset
- parempietteinähdä
mä saan raivokohtauksen
- ilmeonvastenmielinen
jos sun suupielet on oikeestikkin tollain alaspäin koko ajan niin tuskinpa haluaa nähdä kukaan sua.
- sivusta
Suruhymiö? Mikä surullisessa naamassa on niin vastenmielistä? Sun viesti se on vastenmielinen.
- mäkans
mutta mitäs sitten, tosin jos vois aina ilmotella missä liikkuu niin toinen tietäisi sitten olla olematta samassa paikassa saman aikaan
- ainaeivoivoittaa
Niin aika usein"nähty"sori siitä,pitää yrittää vältellä paremmin...
- hih.hih.hii
Niin tai sit toinen voisi tälläytyä samoihin paikkoihin samaan aikaan.
- etkäsinä
no et joudu,
- Joutuukovaiei
Mua naurattaa. Ei tämä sulle ollut.
- otansitten
Se on varmaankin otettava paperipussi sitten mukaan, niin voit siihen sitten hengitellä.
- sepahentaavaan
Sitä ei nykyään enää suositella, muunlaiset hengitysharjoitteet/muut on parempia... ja pamithan ne olis vaan ku ei viinan kans voi ottaa.
Miksi saat jonkun ihmisen näkemisestä paniikkikohtauksen? Mitä pelättävää hänessä on?
- muistansenaina
Koska hän aiheutti mulle mun ekan paniikkikohtauksen :(
muistansenaina kirjoitti:
Koska hän aiheutti mulle mun ekan paniikkikohtauksen :(
Mitä hän teki että sait paniikkikohtauksen?
- joskustulleesullevastaan
M....Mies kirjoitti:
Mitä hän teki että sait paniikkikohtauksen?
jokaiselle on varmaan olemassa joku, joka vie jalat alta ....ja aiheuttaa paniikkikohtauksen.
joskustulleesullevastaan kirjoitti:
jokaiselle on varmaan olemassa joku, joka vie jalat alta ....ja aiheuttaa paniikkikohtauksen.
Noh mutta jos hän vielä jalat alta hyvässä mielessä niin ei ole mitään syytä panikoida. Voit vaan nautti hyvästä olosta ja jännityksestä. :)
et näe
- ainaeivoivoittaa
Joskus mietin että voitaispa palata vielä siihen normaalielämään,oltais niinku ihmiset toisilleen,eikö se olisi molemmille kuitenki parempi..En minä sinua vihaa..Tykkään ennempiki.Jotenki tämä vain karkasi käsistä...
- Niinsenytvainon
En voi koskaan enää elää normaali elämää..
- Näenkömäsuaenääkoskaan
Ai!!! ;'(
Etkö sä halua nähdä mua!?!?!?
https://m.youtube.com/watch?v=FdCTv9VpjfE - eimuutah
Tollo!
- täältä_vain
jos taas en enään koskaan näe sinua masennun :(((((((((
- vaionkohäntärkeäsulle
mutta mitä jos haet apua siihen
- väsyonnoonon
mikä ahdistaa niin paljon hänen näkemisessä? eikai sun ole pakko..?
- saaelääitsekseen
ei mitään pakkoa ole
- jospuuntakaa
niin voisin pillastua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242