olen työkokeilussa te-toimiston kautta. Olen ollut nyt kuukauden ja vielä kuukaus jälljellä. Työnantajani haki aatteellisen yhdistykseen suomea puhuvaa henkilö ja tarjosi puheluiden vastaamisesta pari kertaa viikossa n: 200e. Sovittiin työnantajan kanssa että haen työkokeilupaikkaa aluksi ja sitten katsotaan miten pärjeen eli siis koeaika. Ongelma on että tämä yritys onkin aatteelinen yhdistys joka tarjoaa palveluita tupakan lopettamiseen,ylipainoon jne kaikki ovat maksullisia palveluita eli harjoittavat liiketoimintaa. Missään tässä yrityksen papereissa ei mainita lääkäriä mutta sivuilla se kyllä löytyy.. Mietin, saako aatteellinen yhdistys välittää palveluja?... Hoitavaa lääkäriä en edes ole nähnyt enkä itse asiassa tiedä onko hänellä suomessa toimivaa lisenssia. Työnantajani painostaa minua toimimaan vasten lakia ja ohjaamaan ihmisiä/asiakkaita tälle lääkärille. Työnantajani myös uhkaa irtisanomisella ja laittavan minun oleen poissa jos en käänne suomen kielelle koko yrityksen sivua. Sanoin että en voi kääntää koska mielestäni tämä on lainvastaista toimintaa. työnantaja uhkasi heti potkuilla.. Mitä tehdä?
työnanataja pakottaa lainvastaiseen toimintaan ?
Epätoivoton
1
138
Vastaukset
- aaaaaaaaaaaaaaaaaa11
Ota yhteyttä heti Te-toimistoon ja selitä tilanne ..... kyllä luulisi ratkaisun löytyvän sieltä ..... Tsemppiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299