Reilu 10 päivää tulevaan lomamatkaan ja tajusin, että menkkojen pitäisi alkaa kesken reissun. Niin turhauttavaa, koska varasin tämän matkan juuri menkkoja ajatellen ettei varmasti olisi, mutta silti ne osuvat tuolle ajankohdalle. Nyt mietin menkkojen siirtämistä. Kärsin suht pahasta aurallisesta migreenistä johon myös syön estolääkitystä. Löytyykö migreenin kanssa yhteensopivaa lääkitystä? Olenko liian myöhässä vai vieläkö siirtäminen onnistuisi?
Pitänee varata aika jostain lääkäristä?
Kuukautisten siirtäminen ja migreeni
3
1065
Vastaukset
- pitäisionnistua
Migreeni ei ole este siirtopillereiden käytölle.
Niihin tarvitset reseptin lääkäriltä. Yleislääkäri (terveyskeskuksesta) käy. Tarvittaessa menet yksityiselle lääkäriasemalle.
Lääkitys pitäisi aloittaa kolme päivää ennen oletettua vuotoa. - Anonyymi
Keskustelin juuri lääkärin kanssa ja hän ei määrännyt minulle reseptiä kuukautisten siirtämistä varten, koska minulla on migreenin estolääkitys käytössä. Tämä siksi, koska lääke (Primolut) aiheuttaa myös migreeniä.
- Anonyymi
Tässä pitää vähän niinkuin valita, kumpi on pienempi paha.
Mä olen jokusen kerran käyttänyt primolutia kuukautisten siirtoon tietäen, että migreenikohtaus tulee kyllä vähintään kerran pillereiden aikana.
Siirrän aina vähintään reissua tms edeltävät kuukautiset, jotta migreenit ja muut mahdolliset haitat tulee kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244