Kamuttaja. Onko Lieksassa jo hirvikärpäsiä?

Joko hirvikärpästen kausi on siellä alkanut?
Täällä niitä on aivan hirmuisesti metsissä, ja niiden liepeillä.
Ulkoilijat valittaa, ettei voi mennä edes lenkkipoluille niiden takia.

14

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo.on

Mikä ja millainen on hirvikärpänen en ole ikään kuullukkan moisesta?

• eiouto

Jo vain on täälläkin, toisinpaikoin enemmän. Inhottava otus iholla ja kuolee vasta pajavasaran iskuun!

• hirvisä

Ei ole vielä ehtinyt tänne tänä vuonna.

• heleppoo

Ei hirviä ei kärpäsiä.

• tämä.tarina.on.tosi

Hirvikärpäsiä aivan mustina parvina tuolla rannan maastossa, kahteen hirveenkin törmäsin kilometrin sienestyslenkillä.

• on.niitä

Kyllä on ja paljon.

• Täälläkin ne ovat vain paikoitellen.
      Siellä missä on hirviä, niin on kärpäsiä, mutta missä ei ole hirviä, ei ole kärpäsiäkään.

• ruskisoldat

Muutamia minäkin nähnyt,täysin riippuvainen hirvistä.

• muistelua

Hirvikärpäsestä tuli mieleen eräs eläintarina. Metsän käköissä hyppeli ilonen jänis. Yht`äkkiä sen eteen ilmestyi olento, jota jänis ei tunnistanut. Pupu kysyi: "Kuka sinä olet". Olento vastasi: "Minä olen susikoira. Minun isä on susi ja äiti on koira." Jänis oli ymmällään, mutta jatkoi matkaansa. Sitten se kohtasi taas oudon näköisen kukijan. Jänis kysyi: "Kukas sinä olet?" Kulkija vastasi: "Minä olen muurahaiskarhu." Jänis purskahti nauruun, sanoen: "En usko." Mitähän jänörukka olisikaan tuuminut, jos olisi kohdannut hirvikärpäsen, poromiehen, poliisikoiran tai everstiluutnantin?

• Tämä on tosi hauska juttu, vielä lisäisin tuohon Lautamiehen.
        Olisikohan pupu uskonut?

• muistelua

Onhan noita, mystisiä olentoja, mm. cowboy ja puumanainen.

• Kurapuro

Terve Kamuttja pitkästä aikaa ,en ole käynyt sivulla muutamaan kuukauteen nyt aukaisin sivun ja heti sinun juttusi keulilla.Hirvikärpäsiä ei vielä ole paljon se on edessä päin,mutta on niitä täällä ihan kiusaksi asti .Saanko antaa hyvän neuvon miten hävität vaatteitasi kärpäset,laita vaatteesi muovipussiin laita pakastimeen aamulla puistele pakastetut kärpäset pois.Oletko muuten voinut hyvin,täällä kaikki ok hyvää kesän jatkoa sinulle.

• Tervepä terve pitkästä aikaa.
        Olen jo vähän ihmetellyt, että oletko sulanut helteessä aivan kokonaan.
        Täytyykin koetella tuota konstia hirvikärpäsiin.

Kyllä tässä kohtalaisesti voidaan, vähän niin kuin kiviaitaa polttelisi ;-))

Hyvää kesän jatkoa sinulle ja sukulaisillesi (arvaat ketä tarkoitan).
        Miten he voivat?

• ihmemulkku

Ja yksinpuhelu kamuttajan mulkulla senkus jatkuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe