Joko hirvikärpästen kausi on siellä alkanut?
Täällä niitä on aivan hirmuisesti metsissä, ja niiden liepeillä.
Ulkoilijat valittaa, ettei voi mennä edes lenkkipoluille niiden takia.
Kamuttaja. Onko Lieksassa jo hirvikärpäsiä?
14
181
Vastaukset
- outo.on
Mikä ja millainen on hirvikärpänen en ole ikään kuullukkan moisesta?
- eiouto
Jo vain on täälläkin, toisinpaikoin enemmän. Inhottava otus iholla ja kuolee vasta pajavasaran iskuun!
- hirvisä
Ei ole vielä ehtinyt tänne tänä vuonna.
- heleppoo
Ei hirviä ei kärpäsiä.
- tämä.tarina.on.tosi
Hirvikärpäsiä aivan mustina parvina tuolla rannan maastossa, kahteen hirveenkin törmäsin kilometrin sienestyslenkillä.
- on.niitä
Kyllä on ja paljon.
Täälläkin ne ovat vain paikoitellen.
Siellä missä on hirviä, niin on kärpäsiä, mutta missä ei ole hirviä, ei ole kärpäsiäkään.- ruskisoldat
Muutamia minäkin nähnyt,täysin riippuvainen hirvistä.
- muistelua
Hirvikärpäsestä tuli mieleen eräs eläintarina. Metsän käköissä hyppeli ilonen jänis. Yht`äkkiä sen eteen ilmestyi olento, jota jänis ei tunnistanut. Pupu kysyi: "Kuka sinä olet". Olento vastasi: "Minä olen susikoira. Minun isä on susi ja äiti on koira." Jänis oli ymmällään, mutta jatkoi matkaansa. Sitten se kohtasi taas oudon näköisen kukijan. Jänis kysyi: "Kukas sinä olet?" Kulkija vastasi: "Minä olen muurahaiskarhu." Jänis purskahti nauruun, sanoen: "En usko." Mitähän jänörukka olisikaan tuuminut, jos olisi kohdannut hirvikärpäsen, poromiehen, poliisikoiran tai everstiluutnantin?
- muistelua
Onhan noita, mystisiä olentoja, mm. cowboy ja puumanainen.
- Kurapuro
Terve Kamuttja pitkästä aikaa ,en ole käynyt sivulla muutamaan kuukauteen nyt aukaisin sivun ja heti sinun juttusi keulilla.Hirvikärpäsiä ei vielä ole paljon se on edessä päin,mutta on niitä täällä ihan kiusaksi asti .Saanko antaa hyvän neuvon miten hävität vaatteitasi kärpäset,laita vaatteesi muovipussiin laita pakastimeen aamulla puistele pakastetut kärpäset pois.Oletko muuten voinut hyvin,täällä kaikki ok hyvää kesän jatkoa sinulle.
Tervepä terve pitkästä aikaa.
Olen jo vähän ihmetellyt, että oletko sulanut helteessä aivan kokonaan.
Täytyykin koetella tuota konstia hirvikärpäsiin.
Kyllä tässä kohtalaisesti voidaan, vähän niin kuin kiviaitaa polttelisi ;-))
Hyvää kesän jatkoa sinulle ja sukulaisillesi (arvaat ketä tarkoitan).
Miten he voivat?
- ihmemulkku
Ja yksinpuhelu kamuttajan mulkulla senkus jatkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883