Mikähän markkoinoilla oleva ns. mikrohifisarja olisi minulle sopiva? Budjetti n. 200-250 euroa. Minulla on pieni kämppä jossa en kuitenkaan voi tykittää musiikkia täysillä, siksi en aio isommalla rahalla panostaa parempaan. Soundi saisi kuitenkin olla vahva (kuuntenlen paljon raskaampaa musiikkia) Kuuntelisin musiikkia lähinnä cd-levyiltä. Nykyään moni laite ilmeisesti on tosi hidas cd:n pyörittäjä (kelkan avautuminen/sulkeutuminen, levyn soimaan alkaminen jne)? En tarvitse vältttämättä siis ollenkaan mitään Bluetooth-hienouksia tms.
Onko suosituksia? Asiallisia vastauksia, kiitos. Tiedän etten ole mikään elektroniikka-expertti.
Hyvä mikrohifisarja lähinnä cd-levyjen kuunteluun
4
922
Vastaukset
- rakastaenemmäm
MInulla on ollut panasonic SA-PM21 15 vuotta ilman mitään muuta kuin että kasetti soitin on lopettnut pyörimisen yli 5v sitten koska kuuntelin sillä yli 2000 kasettia joten ei ihme että hajos. muuten pelaa kuin unelma.
cd soitin soi joskus läpi vuorokauden joten kymmeniä tuhania tunteja jo kestänyt. ja kajarit ne vasta hyvät onkin ! ihan hifi tasoa.
joten jos löydät panasonicilta jonkin sarja joka maksaa yli 120 euroa niin luultavsti on hyvä valinta-
myös Yamaha, JVC ja sony on hyviä jos niitä kalliimpia 150Euroa yli tai voi olla jo satasen paikkeilla.
kannattaa välttä niitä alle 100 euron romuja. - rakastaenemmäm
https://www.power.fi/audio/stereosarjat-ja-cd-soittimet/pioneer-x-cm32btd-w-mikrohifisarja/p-220353/
tuossa sulle paras alle 250e
tai - ueodjdh
Tämä on levysoitin palsta. Aloitus ei liity mitenkään Levysoittimiin.
- nomjaa
levysoitinhan se on cd-levysoitinkin, ihan samalla tavalla kuin puku on tuulipukukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066