Mul on silti särkynyt sydän pelkästään siitä,että mul eii oo mitää mahkuja mun ihastukseen. Siis v***u ku en pysty tekee mitää muuta ku itkemään päivät pitkät:(((
En saa häntä mielestäni;(((
4
360
Vastaukset
- kuka_hän_on
Kerro hänestä jotain tuntomerkkejä, vaikka missä ja milloin näit ?
- vähäänkiinostunut
Kerro minullekin, kuka mies ja vaikka paikkakunta, tai auton väri tai ikää tai jotain...
- DGl
Mulle kävi joskus sama. Löysin ja rakastuin elämäni naiseen 2012 loppupuolella. 2013 alkupuolella, selvis, mm. että naisella on 6v parisuhde, mikä ei siis koskaan päättynyt. Ja erottiin. 2013 kesällä selvis että musta oli tullut isä ja että lapseni joutuu asumaan ventovieraan kanssa. 2014 lopulla "löydettiin" taas toisemme. Asuttiin yhdessä jopa kuukauden. Annoin 8.000e naiselle ja lapselle asuntoon, luulin että voidaan viimein muuttaa yhteen. Ostin 900e kultasormuksen. Nainen otti vain rahat totes että ei sovita yhteen ja katkaisi välit. En nähny poikaani noin 1,5 vuoteen, piittaamatta mistään sopimuksista. 2016 kesä sain tavata 3-vuotiaan poikani. Nainen jo toisessa parisuhteessa. En kehtaa enää rikkoa kenenkään välejä. En eti enkä halua ketään muuta. Kukaan ei voi korvata mulle häntä. Elän 2/3 osa sydäntä tyhjillään. Odotan vain että tuska loppuis jo.
- nuoruus
kuulostaa nuoren miehen ongelmalta. odota kun löydät jonkun ja vuosien jälkeen se jättää sut. jos kyse ei ole varatusta naisesta, niin elämä on liian lyhyt! mene ja kerro hänelle kuinka tunnet! jos itket naisen perään jota et edes tunne, sulla on hieno sielu. mutta saat varmasti itkeä elämän aikana paljon. vanhan neuvo, tartu aina tilaisuuteen! ei tarvitse olla hienoja isku repliikkejä, sano vain hei ja mitä ajattelet. siitä se lähtee. voit olla asialla tai miettiä jossia loppu elämäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319