Tuossa n kuukausi sitten tulin kipeäks ja nosti joitain päiviä keståneen kuumeen (mitä yleensä ei flunssan yhteydessä ole itselleni tullut). Olo koheni särkylääkkeillä ja ajankuluessa. Ihan terveen kirjoihik en ehtinyt kun tuli taad kipeä olo , kurkku meni kipeäksi , paleli yms. Ja taas särkynappula kuuri/ lepoa. Kokoajan ollut tuntuvaa kipua oikealla puol /limaisuutta mutta ei juurikaan yskää.
Js nyt taas oon sohva potilaana , kurkku kipeä , lämpöilyä ja hengittäminen sattuu ja törkeä väsymys. Sahaamista jatkunut nyt sen kuukauden verran. Yleensä mulla ei flunssat kestä näin pitkään tosin lepäämiseen mulla ei ole ollut viikkojen aikana juurikaan mahdollisuutta niin kostautuukohan se nyt sitten tässä vai mitä.
Mutta joo oli pakko jonnekin avautua kun ruvennu nyppimään tää jatkuva sahailu. Muilla samanlaista ?
Pitkittynyt flunssa vai jälkitauti :/
2
197
Vastaukset
- samallaista
heippati,luulen että sulle on jälkitauti kehittynyt,poskionteloihin jäänyt tulehdusta,tai nieluviljely tarpeen,a-ja b streptokokki näytteet ,b-näyte pitää pyytää koska a -ei välttämättä ole ,vaan b-streptokokki ,mikä aiheuttaa tulehduksen lämpöilynä,tai sivuontelotulehus,tarvinnet antibioottikuurin joten lääkärille pitkittyneessä taudissa aiheellista.
- Sussen
Juu kyl tässä nyt jotain muutakin on kuin alkuoer. Tauti ,2 pvää ollut vuodepotilaana ja rintakipu edelleen. Mietin sitäkin josko olis tuon edellisen taudin aikana tarttunu joku uusi tauti.. Perusterve muuten / suhteellisen harvoin sairaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096