Meen ihan kohta yläasteelle ja mua jännittää ihan hirveästi😨 Eli, kaikki yläasteelaiset: minkälaista siellä on? Kiusataanko siellä enemmän vai vähemmän kuin ala-asteella? Entäs minkälaisia sääntöjä sielä on? Minkälainen tunnelma yms...Kertokaa!😁
Minkälaista on yläasteella?
9
1781
Vastaukset
- entinenyläastelainen
Yläasteella opiskelu tuntuu hieman vapaammalta ainakin oman kokemukseni perusteella verrattuna siihen millaista se oli alakoulussa. Myös vastuuta omasta opiskelusta kertyy lisää ja suosittelen panostamaan kaikkiin koulutöihin ja kokeisiin alusta loppuun.
Kävin itse ala-asteeni pienessä koulussa ja yläaste oli huomattavasti suurempi ja siellä oli paljon enemmän oppilaita. Ilmapiiri tuntui rennolta ja mukavalta. Luultavasti sinunkin tuleva koulusi on mukava paikka. Älä huolehdi turhaan :) - 232131521
yläasteella pitää pitää puoliaan enemmän, ei muita eroja oikein
- osjsokdsokdi
oo omaperänen ja rento jne nii hyvi se menee.
- kasilleee
oma kokemus että yläasteen opet on omaperäisempiä:D nojoo siel on vähän vapaampaa ja sääntöjä vähemmän
Kannataa varoi ettei sitä päätä tungeta sinne vessanpöttöö ysi luakkalaisten toimesta
- rassexd
Meidän koulus en oo hirveesti kiusaamista nähny, ja paljo vapaampaa. Älä vittuile opettajille liikaa sitte.
- hhii
mitä yläasteella tehdän ensimmäinen päivänä? :)
- Yläkouluonrennompi
Ensimmäisenä päivänä yläkoulussa yleensä tutustutaan luokkaan ja luokanvalvojaan, joka kertoo enemmän yläkoulusta ja vastaa oppilaidensa kysymyskiin.
- Anonyymi
Entä miten välkät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249