pixxass

JariJJ

7

5438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen

En ole PIXXASISTA tilannut mitään mutta mikäli haluat ostaa halvalla niin suosittelen www.dnet24.de Kaikki tuotteet mistä olen tehnyt hintavertailua ovat siellä halvimpia koko saksassa. Esim 20D 18-50Kit 1339€ eli noin 100€ halvempi kuin muuaalla

• casio

Ostamani Casio ex750 oli 14€ halvempi Pixxaksella!
        Tietysti kokonaiskulut ratkaisevat!Ja onko vero 16% vai 22%!!

• TTN

Luotettava kauppa vaikuttaisi olevan. Olen sieltä itsekkin kameran tilannut ilman ongelmia. Myös muilta olen kuullut vain hyvistä kokemuksista.
      Rahathan lähetetään ensin Pixxassiin ja kun ne on perillä pistävät paketin postiin. Menee noin kolme viikkoa jos tavaraa on heti saatavilla, toimituskulut muistaakseni 22 euroa.

• kainulainenn

Siis miksi maksaat etukäteen DDR-firmaan? Oletko täysi dorka? Kun tulee takuu-ongelma, mitä teet? Voi Jeesus mitä dillejä Suomessa elää.

• kerran puijattu

Ei kannata, MISSÄÄN TAPAUKSESSA. Ensin meni monta viikkoa toimituksen odotteluun. Tavaran tultua tuli takuuongelma. Ei saatana lähettäminen Saksaan maksoi liki 20 euroa ja vieläkin odottelen, kolmen kuukauden jälkeen.

• kadonneet kirjeet

Missä firma on? Vanhalla DDR-alueella. Tosi luotettava???

Kysy niiltä mitä tekevät jos sinulla on ongelma tuotteen kanssa!!!

• Casio

Ostin itse casion kameran ja vaihdoin kesken prosessia kameraa!Kaikki hoitu hienosti!Ja halvempi kuin pixmania!!Maksuliikenne tapahtu Nodean kautta ja aikaa meni 2 viikkoa!Maksoin suoraan heidän osoittamalle pankille!Kannattaa käyttää iban ja mikä piru se nyt olikaan toista koodia,maksuliikenteessä!Hoituu paremmin!
      Saksaa,en osaa ja siellä tuntu sillon olevan Englanti yhtä huonoo kuin omani!Ostan kohta toisen kameran sieltä!Näissähän on eu:n alueella ostetuissa 2v takuu ja hoituu suomessa!Ainakin casion kohdalla!Kuitti pitää olla mukana(kopio)kun laittaa korjattavaksi,näkevät siitä,että on ostettu Eu:sta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe