Moikka!
Olen 20 vuotias nainen ja ajattelin kirjoittaa ajatukseni tänne, olen ahdistunut enkä uskalla puhua kellekkään ystävälle.
Olen tällä hetkellä äärettömän ihastunut mieheen ja viihdymme hyvin yhdessä, mutta seksuaalisesti ajattelen enemmän naisia. Ainoat seksikokemukseni ovat myös naisen kanssa. En tiedä voisiko tällä olla vaikutusta. Ajatus seksistä miehen kanssa kiihottaa, mutta mahdollinen kipu pelottaa. Mitä mieltä olette?
Ahdistaa, olenko lesbo?
2
225
Vastaukset
- Ootmitäoot
Saatat ihan hyvinki olla bi. Muutenkaan ei kannata luokitella itseään mihinkään "boksiin". Rakastu ihmiseen älä sukupuoleen ;)
Aina tuollaisissa tapauksissa nainen ensin ajattelee että onko lesbo. Jos ajatus seksistä miehen kanssa kiihottaa ja on samalla äärettömän ihastunut mieheen, niin silloin saattaa olla hyvinkin bi. Minua ajatus seksistä miehen kanssa ei ole koskaan kiihottanu ja yhteen aikaan se jopa ahisti enkä miestä itelleni ees halua, ja aluksi ajattelin että olen bi, mutta myöhemmin olen kaikki asiat huomioon ottaen tullu siihen tulokseen että oon lesbo, ja lesbona mun on hyvä olla, ei ainakaan ahista enää.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220