Jottei totuus unohtuisi

Sivari_On_Paskaläjä

Sivarit ovat vähälahjaisia, heikkomielisiä vätyksiä ja paskahousuja. Sivareista ei tule ikinä mitään muuta kuin tyhjäntoimittajia ja loiseläjiä. Onneksi äitylin pikku sipsipoika-sivarit kuolevat samalla äitinsä kanssa, kun kukaan ei läskiä vätyssivaria enää ruoki. Sivarit ovat pelkkää saastaa, paskaakin alempana olevia.

7

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopelius

Aivan eipä ihme et kusessa ollaan, nythän joku voisi kutsua tankit kadulle.........

• heheheheheee

Kukakohan tohvelisankari tämänkin aloitukset kirjoitti.

• Sanoo taho, joka ei ole koskaan päässyt koskaan inttiin kutsuntoja pidemmälle vaikka ois itse kuinka halunnut. Sitäkö sä todellisuudessa täällä itket ja räyhäät?!

• Olet_Paskahoususivari

Täällä palstalla kerrotaan totuuksia sivarisaastoista, olet surkea paskahousu ja äitylin läski pikku sipsipoika.

• Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

Täällä palstalla kerrotaan totuuksia sivarisaastoista, olet surkea paskahousu ja äitylin läski pikku sipsipoika.

Kusikeppi hei, mistähän sä niitä "totuuksia" olet kaivanut esiin sivareista, kunnet halua tuntea tai tietää yhtäkään sivaria...omasta ontosta päästäsikö sä niitä "totuuksia" kaivat?!
        En pidä ikävä kyllä makeasta tai puhumattakaan sipseistä, joten en taida niitä syödä.
        Olen kylläkin asunut ihan omillani yli 15 vuotta ja äidistäkin n. 200km:n päässä.

kusikeppi, yksikään sun mainitsemasi "totuus" ei ole ollut todellinen TOTUUS, ymmärrätkö!?

• Olet_Paskahoususivari
        ateisti1982 kirjoitti:

Kusikeppi hei, mistähän sä niitä "totuuksia" olet kaivanut esiin sivareista, kunnet halua tuntea tai tietää yhtäkään sivaria...omasta ontosta päästäsikö sä niitä "totuuksia" kaivat?!
        En pidä ikävä kyllä makeasta tai puhumattakaan sipseistä, joten en taida niitä syödä.
        Olen kylläkin asunut ihan omillani yli 15 vuotta ja äidistäkin n. 200km:n päässä.

kusikeppi, yksikään sun mainitsemasi "totuus" ei ole ollut todellinen TOTUUS, ymmärrätkö!?

Sivarivätys yrittää puolustella säälittävää velttoiluaan valheilla. Kyllä me tiedämmä, että olet pelkkä paskahousu, älä yritä valehdella.

• Olet_Paskahoususivari kirjoitti:

Sivarivätys yrittää puolustella säälittävää velttoiluaan valheilla. Kyllä me tiedämmä, että olet pelkkä paskahousu, älä yritä valehdella.

Kuuleppa kusikeppi. Meneppä keskustelemaan psykiatrin kanssa noista houreistasi, kun sulla on jotakin vastaan sivareita tai totaaleita jne. Sä olet vastaan kaikkia niitä, jotka poikkeavat itsestäsi jota et kuitenkaan itse kykene nyt toteuttamaan eli mennä armeijan kertausharjoituksiin tai YK-joukkoihin!? Varsin hyvää on, että moni Suomessa poikkeaa just sun kaltasestasi kusikepistä!
        Veikkaan todella vahvasti, ettei juuri susta ole yhteiskunnalle yhtään mitään hyötyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2972
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2847
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1612
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe