Maastoratsastajan ja vapaa-ajattelijan ero

Lehteilin Hevosurheilu-lehden heinäkuun numeroa. Siinä oli artikkeli hopealle ratsastaneesta nuoresta urheiljasta, joka lopetti homman välillä kokonaan ilkeiden nettikommenttien takia.

Jos antivapari luulee saman toimivan vapaa-ajattelijoihin, hän erehtyy. Vaikka minua miten haukkuisi, minä en sillä lopeta va-toimintaa. Parempi yritys olisi osoittaa va-liikkeen tavoitteet huonoiksi.

26

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaparilta

Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.

Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa.

• Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!

• Mitämieltä
        jori.mantysalo kirjoitti:

Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!

Kannattaisiko sitten ottaa vastaan palautetta myös henkilökohtaisesta toiminnasta?

• Vaparilta
        jori.mantysalo kirjoitti:

Sinun mielestäsi siis olisi hyvä, että va-liiton jäsenmäärä merkittävästi kasvaisi nykyisestä? Jos, niin olemme aivan samaa mieltä!

Lukaseppas uudestaan:

Olisi kuitenkin vapaa-ajattelulle parempi, että lopettaisit - pääosin sinun syystäsi vapaa-ajattelijoita on eronnut Vapaa-ajattelijain liitosta lähes 1000, eli melkein puolet 2000 jäsenestä, vuodesta 2010 lähtien. Mutta mikäli jatkat, niin takuuvarmaa on että erotahti jatkuu.

Kaiken lisäksi sinulla on hevoslaput silmilläsi, eli et näe etkä ymmärrä kokonaiskuvaa.

• Vaparilta kirjoitti:

Lukaseppas uudestaan:

Oletko sinä itse tai joku tuntemasi henkilö eronnut Jori Mäntysalon toiminnan vuoksi? Mihin perustat tämän väitteesi?

• Vaparilta
        riku.m.salminen kirjoitti:

Oletko sinä itse tai joku tuntemasi henkilö eronnut Jori Mäntysalon toiminnan vuoksi? Mihin perustat tämän väitteesi?

Et kai noin tyhmä ole?

Vapaa-ajattelijoista on viimeisen kuuden vuoden aikana eronnut lähes tuhat jäsentä samaan aikaan kun Mäntysalo agiteeraa eri keskustelupalstoilla ja foorumeilla.

Ilmiö on sama kuin kristillisten Päivi Räsäsellä - mitä enemmän Jori on äänessä sitä enemmän ihmisiä eroaa Va-liitosta.

• NarsistinPuhetta

Eli et mielestäsi tee koskaan mitään virheitä etkä koskaan ota henkilökohtaisesta toiminnastasi mitään palautetta. Tuon jos minkä pitäisi herättää ihmiset. Sairasta, että tuollainen on yhdistyksen puheenjohtajakin! Kaikki kriittinen keskustelu sinun toiminnastasi on siis turhaa.

• LisääEroavaisuuksia

Vapaa-ajattelijat pomppivat nakuna ilman esteitä

• Lukijan.huomio

Maastoratsastajan ja vapaa-ajattelijan ero:

Maastoratsastaja ei polta kirkkoja.

• eikä-myöskään

Eikä agiteeraa muita polttamaan niitä.

• Justisa
        eikä-myöskään kirjoitti:

Eikä agiteeraa muita polttamaan niitä.

Just noin.

• outf

Maastoratsastaja ei monologoi.

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe