Taas on aika palata työpaikalle kuuntelemaan miten elämä kuuluisi elää ja miten lomat olisi kuuluneet viettää. On se hienoa työskennellä parempiensa parissa. Siis sellaisten, jotka tietävät kaikesta kaiken. Eli oikea arvostuksen kehto. Vittu mitä paskaa vuodesta toiseen.
Lomat loppuu, taas alkaa kehuminen
TaasSeAlkaa
2
150
Vastaukset
- Kesä_tule_takaisin
Mistäs muusta ne ihmiset aluksi puhuvaisitkaan, kuin omista lomistansa, kun palaavat takaisin töihin. Mikä siinä nyt niin pahaa on ?? Pari viikkoa ja jutut ovat yleensä sitten jo vallan toiset ! Mikä niissä toisissa ihmisissä niin vastenmielistä on ?
- MinäMinäMinäMinä
No voi vittu kun se saatanan lässyttäminen ei lopu niihin lomiin. Koko ajan ns. keskustelu kulkee jotenkin näin: "Kun minulla tai meillä tai entäs minä sitten?"- tyyliin. Pienoinen ihme, ettei maassa asiat ole vieläkin huonommin, koska koko ajan tota saa olla kuuntelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180