Elikkäs vaimoni ei ole koskaan saanut orgasmia, eikä harrasta itsetyydytystä. Seksi on ollut tähän asti sängyssä tapahtuvaa peruskauraa. Toki kiihotumme molemmat seksistä, mutta vain minä saan orgasmin.
No, asiaan... Olimme pitkästä aikaa ilman kiireitä yhdessä kotona. Suutelimme ja hieroin hieman hänen klittaa ja päädyimme vessaan naimaan. Vaimoni meni toinen kankku lavuaarin reunalle istumaan, ja yhdyimme siinä sitten aika kiihkeästi. Vaimo oli sitä mieltä että nyt löytyi oikein hyvä asento, ja oli varmaan 10kertaa kiihkeämpi mitä normaalisti.
Lopulta vähän ennen kuin laukesin, niin tunsin miten pillusta alkoi valua suuri määrä jotain kuuman tuntuista nestettä. Sitä valui lorahduksittain kassejani ja jalkojani pitkin maahan. Laukesin sitten itse ja vedin kullini ulos, ja pillusta oikein lorisi kirkasta nestettä lattialle. Varmaan 2-3 desiä siis.
Vaimonikin säikähti tätä hieman, että miten kosteutta voi noin paljon tulla. Se neste ei siis ollut kovinkaan liukasta, kuten kiimatipat tapaa olla, vaan enemmän vesimäistä. Maistoin tätä hieman, eikä se maistunut tai haissut virtsallekaan. Oliko se siis ejakulaationestettä?
Entä voiko vaimollani olla jatkossa parempi mahdollisuus saada orgasmi?
Ejakulaatio tms
ooshait
3
261
Vastaukset
- yhdyntätohtori
Sitähän se aivan ilmeisesti oli. Vaimosi on kokenut aivan uuden ulottuvuuden seksielämässään. Jatkossakin hän varmaan tulee ajoittain ejakuloimaan. Ehkäpä se orgasmikin sieltä pikku hiljaa alkaa löytyä!
- Seksiproffa
Pissaa virtsarakosta. Ihme uskomuksia terveillä ihmisillä.
Toisaalta kun asioita mystifioi, ne ovat jännempiä. - KyynikkoTietää
Ei se mitään orkkua tule saamaan. Meillä sama juttu. Neljä vuotta jaksoin yrittää ja sit riitti. Enää en koske koko naiseen. Ja kokemuksesta tai sen puutteesta ei ole kyse, emme vain ole oikeat ihmiset toisillemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748