Ejakulaatio tms

ooshait

Elikkäs vaimoni ei ole koskaan saanut orgasmia, eikä harrasta itsetyydytystä. Seksi on ollut tähän asti sängyssä tapahtuvaa peruskauraa. Toki kiihotumme molemmat seksistä, mutta vain minä saan orgasmin.

No, asiaan... Olimme pitkästä aikaa ilman kiireitä yhdessä kotona. Suutelimme ja hieroin hieman hänen klittaa ja päädyimme vessaan naimaan. Vaimoni meni toinen kankku lavuaarin reunalle istumaan, ja yhdyimme siinä sitten aika kiihkeästi. Vaimo oli sitä mieltä että nyt löytyi oikein hyvä asento, ja oli varmaan 10kertaa kiihkeämpi mitä normaalisti.

Lopulta vähän ennen kuin laukesin, niin tunsin miten pillusta alkoi valua suuri määrä jotain kuuman tuntuista nestettä. Sitä valui lorahduksittain kassejani ja jalkojani pitkin maahan. Laukesin sitten itse ja vedin kullini ulos, ja pillusta oikein lorisi kirkasta nestettä lattialle. Varmaan 2-3 desiä siis.

Vaimonikin säikähti tätä hieman, että miten kosteutta voi noin paljon tulla. Se neste ei siis ollut kovinkaan liukasta, kuten kiimatipat tapaa olla, vaan enemmän vesimäistä. Maistoin tätä hieman, eikä se maistunut tai haissut virtsallekaan. Oliko se siis ejakulaationestettä?

Entä voiko vaimollani olla jatkossa parempi mahdollisuus saada orgasmi?

3

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdyntätohtori

Sitähän se aivan ilmeisesti oli. Vaimosi on kokenut aivan uuden ulottuvuuden seksielämässään. Jatkossakin hän varmaan tulee ajoittain ejakuloimaan. Ehkäpä se orgasmikin sieltä pikku hiljaa alkaa löytyä!

• Seksiproffa

Pissaa virtsarakosta. Ihme uskomuksia terveillä ihmisillä.

Toisaalta kun asioita mystifioi, ne ovat jännempiä.

• KyynikkoTietää

Ei se mitään orkkua tule saamaan. Meillä sama juttu. Neljä vuotta jaksoin yrittää ja sit riitti. Enää en koske koko naiseen. Ja kokemuksesta tai sen puutteesta ei ole kyse, emme vain ole oikeat ihmiset toisillemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe