Sain TE-toimistolta työtarjouksen, jota pitäisi kai hakea????
Viikottainen työaika on 23,5 tuntia ja työajat sijoittuisi 7:30-20:30 ja siihen kuuluisi viikonlopputyötä.
Työmatka kertyy julkisilla yht. yli 2 tuntia (meno/paluu).
Työ jota tekisin, ei oikeasti sopisi minulle, mutta en haluaisi avautua TE-toimistolle lapsuuden aikaisista "haavoista".😰
Onko mahdollista kieltäytyä ottamasta vastaan tätä työtä ilman karenssia tai/ja "haavojen" repimisiä???
TE-toimiston työtarjous.
3
236
Vastaukset
- 501122
Ei ole ollenkaan varma, että edes saisit ko. paikkaa, se on vain työtarjous. Sinne varmaan hakee paljon muitakin. Itsekin sain työkkäristä tuollaisen tarjouksen, hain paikkaa, mutta en saanut ja asia oli sillä selvä. Mutta pakko sun on sitä hakea, muuten tulee karenssia. Se on sitten sen ajan murhe, jos sattuisit paikan saamaan, mene nyt vain asia kerrallaan.
- Maija5
Kiitos kannustuksesta!
En saanut paikkaa. :) - kokopäivätyötön
Jo työtarjous tuli paperikirjeenä ja siinä oli maininta velvoittavana karenssin uhalla niin asiahan selvä. Pakko hakea. Minulle tulee silloin tällöin s-postitse ehdotuksia työpaikoista mutta ilman velvoitetta hakea niitä. Toki niitä kannattaa hakea mikäli vastaa osaamista ja mieltymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076